خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان شاهرود:

فراهم کردن آرامش مردم با روحیه جهادی و بسیجی

فرماندار شهرستان شاهرود تاکید کرد: مسوولان با روحیه جهادی و بسیجی بیش از بیش تلاش کرده و آرامش و آسایش شهروندان را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۱۹۳۲۹۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست ستاد تنظیم بازار شاهرود در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد: آگاهی و بصیرت مردم به حد بالایی رسیده به طوری که می‌توانند مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را تفسیر و بهره برداری خوبی داشته باشند.
وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تهاجم فرهنگی را علیه ملت ما شروع کرده و تا کنون ادامه دارد، افزود: دشمنان جنگ اقتصادی را به وجود آوردند تا فشار اقتصادی را بیشتر کرده و اعتماد عمومی به نظام را کاهش دهند.
فخری تدابیر رهبری را علت ناکامی دشمنان خواند و تصریح کرد: برخی افراد ناآگاه و تحت تاثیر دشمنان قرار گرفته و تحرکاتی در آشوب‌های اخیر داشتند که با تدابیر رهبری، قوای سه گانه، حضور ارزشمند مردم و نیرو‌های امنیتی این تهدید تبدیل به فرصتی شد که همدلی و تحکیم نظام را موجب شود.
فرماندار شهرستان شاهرود از مسوولان خواست با روحیه جهادی و بسیجی بیش از بیش تلاش کرده و آرامش و آسایش شهروندان را فراهم کنند.
وی تاکید کرد: چنانچه به نظارت‌ها را بیشتر نکنیم، گرانی بر زندگی مردم خواهدتاثیر گذاشته و موجب نارضایتی مردم می‌شود.
فخری با بیان اینکه جنگ اقتصادی نیاز به افسران اقتصادی دارد، اظهار کرد: مسولان شهرستان فرماندهان این جنگ اقتصادی هستند که باید با بسیج کردن نیرو‌های خود دستگاه‌های اقتصادی را در تحقق این امر یاری کنند.
وی با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت کالا‌ها در شهرستان نداریم، تاکید کرد: نیرو‌های مورد نیاز برای نظارت به بازار با کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت گذاشته خواهد شد تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها