مسئول سازمان بسیج حقوقدانان:

بسیج هر روز برکاتی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گفت: حتما در دوره تحولی که مدنظر رییس قوه قضاییه است مهمترین تحول سیر رسیدن از فرایند اداری به کار جهادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۸۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

بسیج هر روز برکاتی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده استبه گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج حقوق‌دانان؛ مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که صبح امروز در ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، گفت: در آستانه سالروز تشکیل هفته بسیج، در ششم آذرماه جمعی از بسیجیان به دیدار مقام معظم رهبری می روند و حتما از راهبردهای ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی با طرح این سوال که تفکر بسیجی که مدنظر امام (ره) بود چیست؟ اظهار کرد: امام راحل مشارکت احاد مردم را به عنوان یک اصل مبنا قرار داد و یکی از کارهای امام راحل تشکیل نیروهای مخلص از بدنه مردم بنام بسیج بود. این نهاد مقدس در سیر تاریخی انقلاب نقش خود را به اثبات رسانده است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان افزود: بسیج هر روز برکاتی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است. باید دید انتظار رهبر و ولی مان از ما چیست. وقتی در بیانیه گام دوم رهبری فرمودند مبارزه با فساد دغدغه مردم است و از سیر عدالت در کشور راضی نیست و ... نقش ما بدرستی روشن خواهد شد.

بهرامیان ادامه داد: اولویت رهبری مبارزه با فساد و پیشگیری از وقوع جرم و سلامت دستگاه قضا و احیای حقوق عامه و تغییر ماهیت عملکرد قوه قضاییه از فرایند اداری به کار جهادی و ... بوده است و باید دید که مطابق اولویت های رهبری به ویژه بیانیه دوم انقلاب وظیفه ما چیست؟

وی بیان کرد: حتما در دوره تحولی که مدنظر رییس قوه قضاییه است مهمترین تحول سیر رسیدن از فرایند اداری به جهادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان افزود: امسال برای اولین بار هفته بسیج حقوقدانان را داریم و شنبه هفته آینده نیز تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و گرامیداشت روز بسیج را در مجلس سابق با حضور رییس شورای نگهبان داریم.

وی در پایان گفت: قرارگاه مبارزه با فساد و احیای حقوق عامه و مطالبه گری را در هفته آینده راه اندازی می‌کنیم. همچنین قرارگاه معاضدت و رفع موانع حقوقی و رونق تولید و اشتغال را ایجاد خواهیم کرد.

 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات