خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه راه حل نجات کشور و مشکلات این است که قوای حاکمیتی ما انقلابی شود و غیر از این راه حلی وجود ندارد، گفت: راه حل اساسی نجات کشور حل مشکلات با تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

راه حل اساسی نجات کشور حل مشکلات با تفکر انقلابی است/ قوای حاکمیتی ما باید انقلابی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش نخبگان و فعالان بسیج، با اشاره به نقش بسیج در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر، اظهار داشت: پایگاه‌ها و بسیجیان در اتفاقات اخیر کشور خوش درخشیدند.

وی گفت: اغتشاشات گستردگی فراوانی داشت و در برخی از شهرها آشوب‌ها بسیار عمیق‌تر از گذشته بود اما به حول و قوه الهی کنترل و مدیریت شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: ما در 40 سال گذشته موفقیت‌های فراوانی داشتیم و همه مسئولین ما چه در دولت فعلی و چه در دولت‌های گذشته زحمات بسیاری کشیده‌‌ا‌ند هرچن ممکن است اشتباهات و گلمه‌مندی‌هایی هم وجود داشته باشد.

وی در خصوص دغدغه‌ها و مطالبه‌گری مردم، گفت: انصاف را باید رعایت کنیم، بسیاری از مسئولین و افراد به صورت گمنام با اخلاص، شبانه روز برای نظام اسلامی کار می‌کنند.

شعبانی موثقی در ادامه با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری در خصوص زحمات خودجوش مدیران، افزود: خیلی‌ها کار می‌کنند اما هجمه‌ها نیز زیاد است؛ هجمه‌های وهابیت در عرصه اعتقادی به کشورما  نسبت به ۱۴۰۰ سال گذشته سه برابر شده است.

وی عنوان کرد: از سال 57 که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، میزان تهاجم وهابیت به شیعه، ولایت فقیه، تفکرات شیعه، جامعه، امنیت و اقتصاد ما سه برابر 1400 سال گذشته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ما در نظام جمهوری اسلامی رشد خوبی داشته‌ایم و به این معنا نیست که اشکال و مشکلی نداریم و باید مطالبه‌گری داشته باشیم، گفت: نظام جمهوی اسلامی نکات مثبتی هم دارد که نباید نادیده گرفته شود.

وی در خصوص وضعیت حجاب در کشور، گفت: اگر نظام اسلامی نبود وضع حجاب بدتر می‌شد؛ نظام اسلامی زنانی تربیت کرده که هر کدام فرمانده جنگ نرم هستند و جمعیتی تربیت کرده که توانستند آشون و اغتشاشات را کنترل کنند و مردم برای حمایت از رهبری در خیابان‌ها حضور می‌یابند.

شعبانی موثقی تاکید کرد: نظام اسلامی در عرصه فرهنگی جوانانی چون شهید «حججی» را تربیت کرده و این جوانان در همین مشکلات تربیت شدند.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی(ع) در نهج البلاغه در خصوص عدالت، تصریح کرد: وقتی حرف از عدالت می‌شود میدان، میدان وسیعی است راحت می‌شود از عدالت حرف زد اما وقتی وارد میدان عمل می‌شویم، فضا، فضای ساده‌ای نیست و در پای کار و میدان عمل واقعاً مشکلات وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اگر راه حل مشکلات در خود مردم بود و سبک زندگی، مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی با خود مردم حل می‌شد، هیچ‌گاه انبیاء و اولیاء سراغ حاکمیت نمی‌رفتند، بیان کرد: راه حل مشکلات این است که حاکمیت ما باید نگرش اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت ما در 40 سال گذشته ضعف‌هایی نیز داشته است، یادآور شد: به علت اینکه اقتصاد دغدغه اول شد، مسئله فرهنگ مظلوم واقع شد.

شعبانی موثقی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ، گفت: ایشان فرمودند آتش به اختیار عمل کنید، آتش به اختیار یعنی نگرش‌های حاکمیتی در عرصه فرهنگ را باید جدی بگیریم، در عرصه فرهنگ باید قوه قضائیه، مجلس و دولت پای کار بیایند و به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند دولت انقلابی مجلس انقلابی راه حل نجات کشور ما است.

وی با بیان اینکه راه حل نجات کشور و مشکلات این است که قوای حاکمیتی ما انقلابی شود و غیر از این راه حلی وجود ندارد، افزود: راه حل اساسی نجات کشور حل مشکلات با تفکر انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تلاش شود مجلسی که قرار است شکل بگیرد به معنای واقعی، انقلابی باشد، چراکه اگر مجلس انقلابی شد همه چیز شفافیت می‌یابد، بنابراین تفکر سیاسی مبتنی بر آرمان‌های امام راحل باید ایجاد شود و تفکری که به انقلاب معتقد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات