خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه ملت ما با روحیه بسیجی، در جنگ سیاسی ـ امنیتی استکبار را عقب راند، گفت: به طور قطع ترویج تفکر بسیجی، سبب ایجاد چنین روحیه مقاومتی شده است.
کد خبر: ۹۱۹۳۹۴۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

ملت ما با روحیه بسیجی در جنگ سیاسی ـ امنیتی استکبار را عقب راندبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام حسین علیی ظهر امروز در جمع بسیجیان تویسرکانی، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: این بسیجیان همیشه سلحشور هستند که در لحظه لحظه‌های سخت انقلاب پا در رکاب ولایت لبیک‌گویان برای خدمت‌رسانی به میدان عمل آمده‌اند.

وی با اشاره به مسئله اغتشاش در هفته گذشته به بهانه گران شدن بنزین در برخی از نقاط کشورمان، اظهار کرد: صف مردم از اغتشاشگران جدا است، آشوب‌طلبان با ضربه زدن به اموال عمومی و بیت‌المال از جمله به آتش کشیدن مغازه‌های مردم و حمله با تبر به عابربانک‌ها و دیگر اموال، نقش مزدوران داخلی را برای سرمداران امریکایی خود بازی می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: همگان مشاهده کردند که فتنه توسط شیربچه‌های بسیجی در 48 ساعت خاموش شد و ما از دستگاه قضائی می‌خواهیم با آشوب‌طلبان که از اعتراضات مسالمت‌آمیز مردمی سوءاستفاده کردند برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با اصل اسلامیت و اعتقادات انقلاب اسلامی مشکل دارد و دشمنی آن ریشه‌ای است، به گونه‌ای که هیچ گاه دست از خباثت‌های خود بر نمی‌دارد.

علیی تصریح کرد: در این شرایط، اگر ملت ما هوشیار نباشد زیر لگدهای دشمن از خواب بیدار می‌شود، به همین دلیل است که مردم بصیر ما همیشه صف خود را از صف اغتشاشگران جدا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ما در جنگ‌های سخت، امنیتی و نیابتی به راه انداخته از سوی دشمنان نظام همیشه پیروزمندانه عمل کرده است، عنوان کرد: به طور قطع ترویج تفکر بسیجی، سبب ایجاد چنین روحیه مقاومتی شده است و امیدواریم با نهادینه شدن تفکر اقتصاد مقاومتی هم در جنگ اقتصادی غیورمردانه پیروز میدان شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه ملت ما با روحیه بسیجی، در جنگ سیاسی ـ امنیتی استکبار را عقب راند، ادامه داد: این تفکر بسیجی، شجره طیبه و گل سرسبدی است که زمینه ظهور ولی عصر(عج) را می‌تواند فراهم سازد، چراکه ملت ما با همین روحیه همبستگی در انقلاب پیروز شد، نظام و حکومت اسلامی برپا کرد و به به یاری خدا جامعه و تمدن اسلامی را هم محقق می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات