سردار بابازاده گفت: دشمن در باور ذهنی و باور ظاهری در مقابل مردم ایران به زانو درآمده و می‌توان شکستن استخوان‌های استکبار جهانی را در سایه تفکر بسیجی لمس کرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۰۶۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان شهرستان اردبیل با بیان اینکه بسیجی خستگی را از پای در آورده است، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر بسیجی ضرورت مقابله با فتنه‌ها و گذر از آفت‌هایی است که ارزش‌های انقلاب را نشانه گرفته است.

سردار بابازاده با بیان اینکه مردم ایران باید باورساز باشند افزود: باید از تفکر بسیجی برای باورسازی مدد گرفت و باورسوزی در یک جامعه اسلامی پذیرفته نیست.

وی گفت: دشمن در باور ذهنی و باور ظاهری در مقابل مردم ایران به زانو درآمده و می‌توان شکستن استخوان‌های استکبار جهانی را در سایه تفکر بسیجی لمس کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: بسیج باوری عمیق و عامل فعال بودن و پویایی جامعه ایرانی اسلامی است و در زمان جنگ‌های مسلحانه و غیرمسلحانه پای کار بوده است.

سردار بابازاده با تاکید به اینکه بسیج ضد استکبار و ضد مذاکرات ذلت آور است افزود: بسیج ۴۰ سال جانانه و عاشقانه در کنار ملت ایستاد و از آرمان‌های شهدا دفاع کرد.

وی با اذعان به اینکه بسیجیان اردبیلی امروز به عنوان عصاره مردم اردبیل در این همایش بزرگ حضور دارند گفت: بسیج با اندیشه عاشورایی گام برداشته و مدافع ارزش‌ها بوده است و ملت انقلابی، حسینی و ولایتمدار اردبیل در صحنه های سخت کشور به نوای لیک یا حسین(ع) جامعه عمل پوشانده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه بسیج در شرایط سخت فتنه برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده است اظهار کرد: ۴ دهه سپری شدن از پیروزی انقلاب به واسطه حفظ گفتمان بسیج و نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بوده است.

سردار بابازاده گفت: در گفتمان ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی لازم است این تفکر تداوم داشته و همچنان که در گام نخست شکست را نپذیرفتیم در گام دوم نیز با روحیه بسیجی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی با تمام وجود صیانت می‌کنیم.
ارسال نظرات