خبرهای داغ:
معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: امروز دشمن امنیت روانی و ملی، اقتصاد و معیشت ما را نشانه گرفته است بنابراین اگر اتفاقی می‌افتد باید محرک‌های مقطعی و عوامل ریشه‌ای را بشناسیم و اجازه نفوذ و یارگیری دشمن را به صورت دوره‌ای ندهیم.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۲۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

امروز دشمن امنیت روانی و ملی، اقتصاد و معیشت ما را نشانه گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار رضا طلایی نیک در همایش پاسداشت چهل سالگی  تشکیل بسیج مستضعفین در بهارضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این انقلاب برای ما نعمت است؛ چراکه در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، توسعه و عمران، صنعت و کشاورزی، سیاست، قدرت نظامی و فناوری یکی از کشورهای پرظرفیت جهان و منطقه هستیم.

وی افزود: اگر این انقلاب دنیای ما را آباد نمی‌کرد برای آخرت ما پربرکت بود چراکه این انقلاب ما را به راه حق رهنمون کرد و با محور ولایت الهی ما توانستیم در چهل سال علاوه بر عزت و عظمت در عرصه معنویت و آخرت گرایی سرافراز باشیم.

معاون پارلمانی وزارت دفاع به بیان شناسنامه انقلاب از زبان امام راحل پرداخت و گفت: بسیج اتکا به اسلام ناب محمدی و لشکر مخلص خداست و باید نظام و دولت با تمام وجود از بسیج حمایت کند و امام (ره) در اواخر عمر هشدار داد «اگر مسئولین از بسیج و تفکر و فرهنگ بسیجی غفلت کنند به آتش دوزخ الهی گرفتار خواهند شد».

وی ادامه داد: سیلی که بسیج در این چهل سال به جریانات الحادی و آمریکا و اسرائیل و فتنه‌گران و توطئه‌گران داخلی و خارجی زده، امروز نمایان‌تر شده و در روزهای اخیر طمع دشمن به ناامیدی تبدیل شد و مردم با توکل و بسیجی با بصیرت و تبعیت از ولایت راه خود را از آشوبگران جدا کردند.

سردار طلایی‌نیک تصریح کرد: امروز دشمن با تمام وجود از هر روزنه‌ای وارد می‌شود و با شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی، از مسیر و روزنه مرزهای هوایی، زمینی و دریایی، مسیر اقتصاد و نارضایتی و مشکلات معیشتی در صدد نفوذ و فتنه است اما آنچه مانع نفوذ می شود فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی تاکید کرد: بسیج امروز هسته‌های مقاومت را در جهان ایجاد کرده و جریانات تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها زبون شدند و قدرتی که هسته بسیج و بسیجی در این منطقه ایجاد کرده آنها را عصبانی کرده و برای همین با تمام وجود در صدد فتنه علیه ما هستند.

معاون پارلمانی وزارت دفاع اضافه کرد: در کشور آمریکا بیش از ۸۰ سند قانون‌گذاری و حقوقی و اجرایی علیه ایران، در راستای عملیات روانی توطئه و تحریم تصویب شده و این سندها ایجاد ساختار کردند و ده‌ها هزار نفر را برای آسیب به انقلاب سازماندهی کردند.

وی به ویژگی‌های بسیج از زمان مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: بسیج و بسیجی با بصیرت و روشن بین، آماده حضور در میادین مختلف، آگاه، مسئولیت پذیر، امنیت زا، فراجغرافیا، فرااقشار، کارآمد در همه میدان‌ها است و انسان و جامعه اگر در تراز اسلام و انقلاب و بر محور ولایت باشد، بهترین مسیر و خانواده، خانواده بسیج است.

وی تصریح کرد: امام (ره) بسیج را به عنوان معجزه انقلاب، در مقابل تهدید رو کرد و بسیج در مقابل تهدید تاسیس شد و نقطه میدان‌داری و حضور بسیج در جایی است که تهدید، نفوذ، تحریم و تحریک وجود داشته باشد.

سردار طلایی‌نیک با تاکید بر حضور بسیج در دفاع همه جانبه گفت: شخصیت بسیجی، تفکر و هویت بسیج به صورت بالقوه موجب آمادگی است و بسیج اگر فقط آماده باشد همین قدرت‌ساز است و نیازی به عملیات نیست و اگر نیاز به عملیات بود عملیات بسیجی شکل می‌گیرد و این موضوع در ۴۰ سال در دفاع از انقلاب و ملت زانوهای استکبار و دشمنان اسلام را شکسته و بسیج متعالی شده است.

وی عنوان کرد: این قدرت جهشی و پیشرفت فراگیر که در کشور ما در حال رخ دادن است و توازن قدرت در منطقه ما به نفع جریان مقاومت و اسلام بر هم خورده و آمریکا و استکبار، در جهان در حال افول است.

معاون پارلمانی وزارت دفاع اضافه کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند اگر خطا کنند در کمترین زمان نابود خواهند شد و در این منطقه قدرتی ایجاد شده که لرزه بر اندام استکبار انداخته و به همین دلیل آنها همه توانشان را برای فتنه در ایران اسلامی به کار گرفته‌اند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: ما امروز در جنگ هستیم چراکه مردم مشکل معیشتی دارند و دولت مسئولین قوای سه گانه باید در مقابل فقر فساد و تبعیض و مشکلات مردم در صحنه باشند و در این راستا بنا به تدبیر مقام معظم رهبری قرارگاه های اقتصادی تشکیل شده است.

سردار طلایی‌نیک ادامه داد: دشمن در هفته اخیر در جنگ امنیتی شکست خورد، ولی در جنگ اقتصادی باید جهادی عمل کنیم و مردم و مسئولین در کنار هم از ظرفیت‌هایشان کمک بگیرند.

وی تصریح کرد: ریشه‌دار شدن نهادهای نظام تاب‌آوری دشمن را کاهش داده و دشمن تمام مواضع بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد و تمام مسائل ضدانسانی را ترویج می‌کند و برخلاف گذشته به صورت علنی وارد شده چراکه می‌داند نفس‌های آخرش را در منطقه می‌کشد.

معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: فتنه اخیر، فتنه ترکیبی است که با نقش‌آفرینی مقام معظم رهبری، هوشمندی و همراهی مردم و تدابیر و تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کمترین زمان فتنه مهار شد.

وی اظهار داشت: امروز دشمن امنیت روانی و ملی، اقتصاد و معیشت ما را نشانه گرفته است بنابراین اگر اتفاقی می‌افتد و خسارت‌هایی به بار می‌آورد باید محرک‌های مقطعی و عوامل ریشه‌ای را بشناسیم و اجازه نفوذ و یارگیری دشمن را به صورت دوره‌ای ندهیم.

سردار طلایی‌نیک ادامه داد: آسیب پذیری در حوزه فرهنگ و اقتصاد زمینه یارگیری دشمن را فراهم کرده و این نشان‌دهنده این است که ما در جامعه سازی اسلامی هنوز کار کامل و فرایند جامعی را طی نکردیم و توجه به فرهنگ و جامعه در نظام و دولت اسلامی باید بر مبنای اسلام و تعالیم دینی باشد.

وی بیان کرد: کشور ایران در صنعت دفاعی، قدرت موشکی، ۱۵ عرصه مهم فناوری، علم و تکنولوژی جزو ۱۰ کشور اول دنیا محسوب می‌شود.

معاون پارلمانی وزارت دفاع اظهار داشت: برای مقابله با مسائلی نظیر آشوب‌های اخیر، باید مسئله را ببینیم و بهانه دست دشمن ندهیم، زمینه‌های دوره‌ای را رصد کنیم و ریشه‌ها فرهنگ و اقتصاد باید در راستای اهداف عالی انقلاب باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات