معاون آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)

بسیج فقط متعلق به ایران نیست و به اقصی نقاط جهان رسیده است/ یکی از افتخارات بسیج کمک به ارتقای امنیت جامعه است

معاون آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کرد: امروز بسیج فقط متعلق به ایران نیست و فرهنگ بسیجی به اقصی نقاط عالم صادر شده و این تفکر بسیجی است که امروز در مقابل دشمنان جبهه مقاومت می‌ایستد.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار احمد مهربان در تجمع بسیجیان شهرستان بیجار که با حضور اقشار مختلف بسیج در حسینیه برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت ۴۰ سالگی بسیج، گرامیداشت ارزش‌ها و باور‌های است که با اعتقاد با آن‌ها توانستیم در برابر انواع دسیسه دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به آحاد جامعه است، افزود: بسیجی تنها افرادی نیستند که در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت پرونده دارند بلکه افرادی که دارای تفکر بسیجی هستند یک بسیجی محسوب می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها که در ۴۰ سال گذشته موفق بوده و در گام دوم نیز با برنامه ریزی‌های منسجم موفق‌تر خواهد شد.

سردار مهربان تصریح کرد: امروز بسیج فقط متعلق به ایران نیست و فرهنگ بسیجی به اقصی نقاط عالم صادر شده و این تفکر بسیجی است که امروز در مقابل دشمنان جبهه مقاومت می‌ایستد.

به گفته این مسوول: بسیج یک نسخه تجویز شده از صدر انقلاب است که در دوران دفاع مقدس و بعد از به خوبی توانست نیاز‌های جامعه در ابعاد مختلف را جوابگو باشد.

یکی از افتخارات بسیج کمک به ارتقای امنیت جامعه است

معاون آموزشی دانشگاه افسری سپاه پاسداران ادامه داد: در عرصه امنیت افتخار بسیج این است که به مردم در بحث ارتقای احساس امنیت کمک کند و کشوری هستیم که در منطقه امنیت قابل توجهی داریم و این از برکات حضور بسیج با بصیرت است.

سردار مهربان بر نهادینه شدن تفکر بسیجی در تمامی سازمان‌های دولتی و خصوصی برای پیشرفت انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و اظهار داشت:ئ ایثار، جهاد و داشتن روحیه شهادت طلبی از خصوصیات بارز بسیجیان است.


وی اضافه کرد: هر عملی با تلاش و برای رضای خدا باشد کار جهادی است و مهترین راه مقابله با راحت طلبی داشتن تفکر بسیجی است.


معاون آموزش دانشگاه افسری سپاه بیان داشت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب هر کسی که با روحیه خودسازی، ایمان و بصیرت برای اعتلای انقلاب اسلامی ایران تلاش کند بسیجی است.


مسوولان بیجار برای جلوگیری از مهاجرت به قابلیت‌های بیجار توجه کنند


سردار مهربان در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس در استان کردستان بود و شهر بیجار را به خوبی مش ناسد، گفت: متاسفانه شهرستان بیجار نسبت به سال‌های قبل خلوت‌تر شده و نشان این است که مردم این شهر بعلت نداشتن شغل و مشکلات معیشتی بیجارر ا. ترک کرده اند.


وی با اشاره به قدمت و اصالت شهرستان بیجار از مسوولان خواست با فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب مانع مهاجرت مردم شهرستان بیجار به استان‌های دیگر شوند.


معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) اذعان کرد: جوانان شهرستان بیجار دارای قابلیت‌های بالایی هستند و برای حفظ دستاورد‌های نظام تلاش فراون کرده اند و باید قدردان آن‌ها باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات