خبرهای داغ:
معاون فرماندار اسدآباد تأکید کرد

لزوم راه‌اندازی مرکز DIC در شهرستان اسدآباد

معاون سیاسی امنیتی فرمانداراسدآباد به لزوم راه‌اندازی مرکز DIC در شهرستان اشاره کرد و گفت: سال قبل هیئتی کشوری با حضور در یکی از روستاهای اسدآباد زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این مرکز را مورد بازرسی قرار داده‌اند اما ظاهرا این مهم به ورطه فراموشی سپرده شده است.
کد خبر: ۹۱۹۴۷۰۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴

لزوم راه‌اندازی مرکز DIC در شهرستان اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حمزه عبدکوند در کارگروه پیشگیری از ایدز اظهار داشت: استمرار آموزش‌های همگانی به خصوص برای گروه‌های آسیب‌پذیر مهمترین وظیفه این کارگروه است.

وی تصریح کرد: آموزش در اینگونه فضاها هزینه نبوده و سرمایه‌گذاری است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداراسدآباد ضمن تقدیر از انسجام تیم کارشناسان ایدز و بیماری‌های رفتاری اسدآباد بیان کرد: لزوم برگزاری برنامه برای گروه‌های مهمی همچون دانشجویان، افراد دارای مشکلات جنسی، معتادین و دانش آموزان و ... برای ارتقای هرچه بیشتر آگاهی آحاد جامعه ضروری است.

وی همچنین به لزوم راه‌اندازی مرکز DIC در شهرستان اشاره کرد و گفت: سال قبل هیئتی کشوری با حضور در یکی از روستاهای اسدآباد زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این مرکز را مورد بازرسی قرار داده‌اند اما ظاهرا این مهم به ورطه فراموشی سپرده شده است.

عبدکوند اضافه کرد: آماده انجام مکاتبات لازم با نهادهای بالادستی برای به جریان انداختن مجدد احداث این مرکز مهم در اسدآباد هستیم.

وی همچنین گفت: لازم است اعضای این کارگروه افرادی ثابت بوده تا بتوانند مصوبات را پیگیری و اجرا کنند.

در این جلسه همچنین مرسلی، کارشناس ایدز شهرستان به بیان گزارشی درباره وضعیت ایدز در شهرستان پرداخت و نمایندگان ادارات مربوطه نیز گزارش کار خود درباره اقدامات انجام شده به کارگروه را ارائه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار