خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

بسیج، سپاه و نیروهای نظامی عمار و مالک اشتر ولایت هستند

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیج، سپاه و نیروهای نظامی عمار و مالک اشتر ولایت هستند، خطاب به بسیجیان گفت: امروز این لباس‌هایی که برتن شما است، دیروز بر تن سردارشهید «همدانی» و شهید «چیت سازیان» بود.
کد خبر: ۹۱۹۴۹۶۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

بسیج، سپاه و نیروهای نظامی عمار و مالک اشتر ولایت هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در گردهمایی بزرگ بسیجیان همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: این تجمع بزرگ بسیجی که امروز اتفاق افتاده نشان دهنده تمام کسانی است که تفکر ولایی دارند.

وی با بیان اینکه بسیج حرکتی است که دیروز توسط شهدا شروع شد و امروز توسط شما امتداد می‌یابد، گفت: بسیجی رحمت است برای تمام کسانی که مورد ظلم قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: بسیجی ۴۰ سال است که نسبت به مردم، اسلام و آرمان‌های نظام اسلامی پایبند بوده و نسبت به ریا و تزویر مصداق «اشدا علی الکفار» است و شمشیر بُرّان است که فتنه‌ها را مدیریت کردند.

وی عنوان کرد: نقشه‌هایی که توسط دشمن طراحی می‌شود، توسط یک بسیجی برباد می‌رود.

شعبانی ابراز داشت: آن مرد حاضر تاریخ، امام خامنه‌ای کبیر با اتصالی که به مبدأ اعلی داشت، توانست این شجره طیبه را برنامه‌ریزی کند.

وی با بیان اینکه بسیج، سپاه و نیروهای نظامی عمار و مالک اشتر ولایت هستند، یادآور شد: امروز این لباس‌هایی که برتن شما است، دیروز بر تن سردارشهید «همدانی» و شهید «چیت سازیان» بود و از خداوند می‌خواهیم این لباسی که بر تن شما است همان لباس تقوای آنان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه استان همدان دارالمجاهدین است و در راه حمایت از ولایت آرمان‌های امام(ره) را احیا کردند و شهدای مدافع حرم امروز شاهد ما هستند، تصریح کرد: مردم همدان بر سر پیمان خود هستند و همان سمت و سویی را دارند که شهید «چیت سازیان» و امثال آنها داشتند و یک هم افزایی در پیشبرد اهداف نظام مقدس است.

وی گفت: یاد امام(ره) و همه شهدای مدافع حرم و بسیجی را گرامی می‌داریم در این جمع که جمع خوبان و بهترین‌ها است و آرزوی علو درجات برای شهدا و این پرچمی که در دست شما است داریم که این را به دست صاحب اصلی آن برسانید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار