خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

خدمت‌رسانی به مناطق محروم از اولویت‌های سپاه و بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم از اولویت‌های سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۶۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵

خدمت‌رسانی به مناطق محروم از اولویت‌های سپاه و بسیج استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامرضا سلیمانی در آئین کلنگ‌زنی انتقال روستای جدید برفیان شهرستان تویسرکان به منطقه جدید اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم از اولویت‌های سپاه و بسیج است.

وی با بیان اینکه روستا محور اصلی اقتصاد ما را تشکیل می‌دهد، افزود: مردم روستاها با نقشی که در اقتصاد کشور پهناور ما دارند باید مورد توجه باشند و با توجه به تنگناهایی که در پیش روی روستاها است حل مشکلات آنان باید در دستورر کار باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز داشت: امید است ما شاهد زندگی بهتر و مطلوب‌تر برای مردم در روستاها باشیم تا ضمن اینکه محور اصلی اقتصاد را تشکیل می‌دهند، بتواند در سایر فعالیت‌ها به اقتصاد کشور کمک کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کشاورزی و دامداری در روستاها ادامه داد: باید سطح استفاده از آب‌های زیرزمینی را با استفاده از شیوه‌های جدید و علمی فراهم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به انتقال روستای برفیان گفت: ظرف مدت یک سال این واحدها تکمیل می‌شوند و در سایر موضوعات نیز سپاه و بسیج و مسئولین در کنار شما هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح «همگام با کشاورز» تصریح کرد: این طرح باید در سایر روستاها نیز اجرا شده و با استفاده از مهندسین کشاورزی و ادارات دیگر با انتقال علمی و تجربی سطح بهره‌وری را در حوزه گندم، برنج، جو و کلزا ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات