خبرهای داغ:
فرمانده علوم و فنون نیروی زمینی سپاه پاسداران اصفهان گفت: هفته بسیج، هفته یادآوری دلاوری های مردانی است که شبانه روز برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در تمامی جبهه ها و صحنه ها حضور موثر داشته است و انقلاب اسلامی ایران را از تنگنا های مختلف عبور داده است.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۴۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، سردار کرمی در جشن 40 سالگی بسیج نجف آباد در سالن شهروند خارون نجف آباد با اشاره به حضور بسیج در عرصه های مختلف بیان کرد: هفته بسیج، هفته یادآوری دلاوری های مردانی است که شبانه روز برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در تمامی جبهه ها و صحنه ها حضور موثر داشته است و انقلاب اسلامی ایران را از تنگنا های مختلف عبور داده است.

فرمانده علوم و فنون نیروی زمینی سپاه پاسداران اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: مشکل کشور ما این است که تفکر بسیجی در تمامی جامعه ما طنین انداز نشده است و به گفته امام خمینی (ره) تفکر بسیجی اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی با توجه به برنامه های دشمن بر علیه انقلاب اسلامی افزود: دشمن در زمینه جنگ اجتماعی فعالیت های بسیاری انجام داده است و به ویژه برای مقابله با سبک زندگی اسلامی طرح هایی مانند اجرای سند 2030 را در دستور کار قرار داد.

کرمی بیان کرد: طراحی های دشمن به نفع انقلاب اسلامی می شود و این به دلیل وجود اراده الهی است و به اراده الهی طرح های دشمن در نهایت به نفع انقلاب اسلامی می شود.


وی در ادامه بیان کرد: آنچه امروز با تمام ترفند های دشمنان مقابله می کند تکیه به قرآن و کلام وحی است و ما با اتکاء به خداوند، بصیرت و عنایات الهی به پیروزی می رسیم.

وی ضمن تبیین تفاوت های جنگ نرم و جنگ نظامی خاطر نشان کرد: جنگ تمام نشده است و امروز در جبهه دیگری مشغول جنگ هستیم. در جنگ فرهنگی کسانی که تیر می خورند و دچار آسیب فرهنگی می شوند اجر و ثوابی بدست نمی آورد و از او به عنوان یک قهرمان نام برده نمی شود، در حالی که در جنگ نظامی کسی که تیر می خورد و شهید می شود به عنوان شهید از او نام برده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها