همزمان با روز جهانی مبارزه با ایدزبرگزار می شود؛
همزمان با روز جهانی مبارزه با ایدز و هفته مرتبط با آن جهت افزایش اطلاع رسانی و ارتقای سطح سلامت جامعه در حوزه ایدز غرفه های اطلاع رسانی در ایستگاه های مترو تهران برپا می شود.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۸۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با روز جهانی مبارزه با ایدز و هفته مرتبط با آن جهت افزایش اطلاع رسانی و ارتقای سطح سلامت جامعه در حوزه ایدز غرفه های اطلاع رسانی در ایستگاه های مترو تهران برپا می شود.


گفتنی است این غرفه ها شنبه 9 و یکشنبه 17 آذرماه در ایستگاه مترو تجریش، یکشنبه 10 و دوشنبه 18 آذرماه در ایستگاه حقانی، دوشنبه 11 و سه شنبه 19 آذرماه در ایستگاه امام خمینی(ره)،سه شنبه 12 و چهارشنبه 20 آذرماه در ایستگاه تئاترشهر، چهارشنبه 13 و پنجشنبه 21 آذرماه در ایستگاه صادقیه و پنجشنبه 14 و یکشنبه 24 آذرماه در ایستگاه میدان برگزار می شود.


برنامه اطلاع رسانی، مشاوره و آموزش در ایستگاه های منتخب مترو تهران شامل حضور روانشناسان و مددکاران آموزش دیده برای مشاوره تخصصی در حوزه ایدز(پیشگیری و بهبودی)، پخش کتابچه های اطلاع رسانی در حوزه ایدز، انجام آزمایش رایگان اچ ای وی برای متقاضیان، نصب بنرهای آموزشی و اطلاع رسانی و استفاده از پوسترهای ایدز برای بازدیدکنندگان است.


برنامه آموزشی ویژه روزجهانی ایدز به مدت دو هفته هر روز از ساعت 15 تا 18 در ایستگاه های مترو به همت موسسه شميم مهر سبحان (شمس)، موسسه خيريه چترا و گروه جهادي شمس برگزار می شود.

 غرفه های آموزشی و مشاوره در ایستگاه های مترو منتخب تهران

ارسال نظرات