خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار گفت: بسیج جامعه زنان نقش پرچمداری زنان در انقلاب اسلامی را به عهده داشته و با اعتقاد به نقش تعیین کننده زنان در سرنوشت جامعه به عنوان گسترده‎ترین تشکل مردمی زنان رسالت اصلی خود را رسیدن به اهداف عالی انقلاب با پایبندی به اصول وشیوه‎هایی امام راحل و پیگیری مطالبات امام خامنه‏‌ای (مدظله العالی) می‎داند.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۱۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

بسیج جامعه زنان نقش پرچمداری زنان در انقلاب اسلامی را به عهده داشته استفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بنا به فرموده امام خامنه‏‌ای (مدظله العالی) تا بسیج در این کشور هست، تا این روحیه صدق و صفا و خدمت بی‌‏مزد و منت در میان مردم ما به خصوص جوانان ما وجود دارد، دشمن هیچ‎گونه لطمه‎ای به این انقلاب و نظام و کشور نمی‎تواند وارد کند.

وی افزود: بسیج جامعه زنان نقش پرچمداری زنان در انقلاب اسلامی را به عهده داشته و با اعتقاد به نقش تعیین کننده زنان در سرنوشت جامعه به عنوان گسترده‎ترین تشکل مردمی زنان رسالت اصلی خود را رسیدن به اهداف عالی انقلاب با پایبندی به اصول و شیوه‎هایی امام راحل و پیگیری مطالبات امام خامنه‏‌ای (مدظله العالی) می‎داند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: بسیج جامعه زنان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأسی به مکتب نورانی اهل بیت(ع) و ضمن بزرگداشت هفته بسیج، توان خود را با روحیه انقلابی و خدمتگزاری در مسیر رسیدن به اهداف عالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار می‏‌گیرد و از هیچ تلاش و مجاهدتی در این مسیر دریغ  نخواهد کرد و تا آخرین قطره خون پاسدار عزت و اقتدار حسینی بسیج خواهد بود.

وی گفت: هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل در این کشور پایه‏‌گذاری شد و این حرکت در منطقه برای دیگر ملت‎ها الگو و سرمشق شده و به بهترین فرمول برای مبارزه با استکبار تبدیل شده است که در دفاع از اسلام سر از پا نمی‏‌شناسد.

کتابی افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در پایگاه‎های مقاومت بسیج خواهران شهرستان بهار مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با عطرافشانی وغبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‎های بصیرتی و سبک زندگی اسلامی بر اساس معیارهای انقلاب و مراسم قرائت فرازی از وصیت‎نامه شهدا در سطح حلقه‎های شجره طیبه صالحین، برای بستن پیمانی دوباره با آرمان‌‏های انقلاب برگزار شد.

وی گفت: برگزاری کلاس‏‌ها و مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی، نقاشی، جشنواره غذا و برپایی نمایشگاه زنان کارآفرین از دیگر برنامه‏‌های هفته بسیج بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: حضور پرشور بسیجیان در گردهمایی، حلقات شجره طیبه، میقات صالحین  قبل از قرائت خطبه‎های نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‎های این هفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات