خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از فعالیت بیش از ۵۰ هزار نفر در مجموعه بسیج کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۸۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

بیش از ۵۰ هزار نفر در مجموعه بسیج کبودراهنگ فعالیت می‌کنندسرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته مبارک بسیج اظهار داشت: بیش از ۵۰ هزار نفر در مجموعه بسیج شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: بسیج، این نهاد مقدس نقش بی‌بدیل در موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال انقلاب اسلامی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اثرات فرهنگی و تربیتی حلقات صالحین گفت: در مجموع ۴۴۰ حلقه صالحین در بسیج شهرستان فعالیت دارند که تشکیل این حلقات اقدام مهم در کادرسازی انقلاب اسلامی به حساب می‌آید.

وی فعالیت در زمینه اوقات فراغت نوجوانان را از دیگر اقدامات در بسیج عنوان کرد و از حضور بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نونهال و نوجوان در طرح جوانه‌های صالحین در تابستان امسال خبر داد.

بداغی با اشاره به نقش بسیج در فضای آموزشی و تربیتی از فعالیت مدرسه راهیان کوثر برای دومین سال متوالی در شهرستان خبر داد و گفت: این کار هم کمک به فضای آموزشی و هم کمک به اداره آموزش و پرورش در امور آموزشی و تربیتی است.

وی با اشاره به تهدیدها و اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه ناامن‌سازی کشور به اقدامات بسیج در امور دفاعی اشاره کرد و گفت: ۶ گردان بیت المقدس و گردان امام حسین(ع) و گردان کوثر در شهرستان فعالیت دارند که این گردان‌ها از گردان‌های نمونه استان محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ به اقدامات بسیج در امر محرومیت‌زدایی نیز اشاره کرد و گفت: بسیجیان بیش از ۳ هزار نفر روز در نقاط مختلف شهرستان در عرصه محرومیت‌زدایی فعالیت کرده‌اند.

وی ضمن تاکید بر نیاز جوانان و نوجوانان به فضاهای ورزشی گفت: در شهرستان و با کمک بسیجیان توانسته‌ایم ۶ سالن ورزشی راه‌اندازی کنیم که به حجم سرانه ورزشی شهرستان کمک کند که امروز این سالن‌ها مورد استفاده عموم مردم به ویژه جوانان عزیز قرار گرفته است.

بداغی با اشاره به اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در شهرستان، از اجرای ۴۰ پروژه اعم از سد ساحلی، خانه عالم، لایروبی قنات و ... توسط این قرارگاه در شهرستان خبر داد.

وی به راه‌اندازی بیش از ۸۰ صندوق قرض‌الحسنه توسط پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان اشاره کرد و هدف از راه‌اندازی این صندوق‌ها را کمک به معیشت بسیجیان و اشتغالزایی عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ همچنین از اجرای گشت بسیج محله محور در ۸۴ پایگاه مقاومت در شهرستان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد امنیت نیست بلکه احساس امنیت است که اجرای آن کمکی به نیروهای عزیز انتظامی نیز خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی در هشت مدرسه شهرستان، این طرح را طرحی کارشناسی شده عنوان کرد که هدف آن ایجاد پل ارتباطی بین مدرسه، منزل و مسجد است.

بداغی خاطرنشان کرد: امسال در آستانه یک آزمون بزرگ قرار داریم و این آزمون بزرگ، انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به سوال برخی پیرامون نقش بسیج در انتخابات گفت: نقش بسیج در انتخابات کمک به امنیت انتخابات، کمک و تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای‌گیری به کمک روحانیون، بسیجیان سلحشور و مسئولین و همچنین برگزاری نشست‌های بصیرتی برای تبیین شاخصه‌های و معیارهای انتخاب صحیح از دیدگاه رهبری عظیم الشان انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات