یازدهمین نشست سالانه فرماندهان بسیج رده های تابعه مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد
یازدهمین نشست سالانه فرماندهان بسیج رده های تابعه مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار و در پایان این نشست بیانیه ای صادر گردید.
کد خبر: ۹۱۹۶۰۴۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، یازدهمین نشست سالانه فرماندهان بسیج رده های تابعه مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار و در پایان این نشست بیانیه ذیل صادر گردید: 

بسم الله الرحمن الرحیم

"یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم"            آیه 7 سوره محمد (ص)

"ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد"

1- بسیج صنعت هسته ای کشور با روحیهای انقلابی، در جهت تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی تلاش کرده و معتقد است این گام، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) می باشد، نزدیک خواهد کرد. بدیهی است که دستیابی به این امر مهم، جز با تجهیز همه امکانات مادی و معنوی کشور، امکان پذیر نمی باشد.

2-بسیج صنعت هسته ای کشور با عنایت به توصیه های راهبردی و زیربنایی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جمله این که "مردم در مسابقه خدمت رسانی در حوادث طبیعی و کمبودهای اجتماعی مشتاقانه شرکت می کنند" در این مهم تا حد امکان ایفای نقش نموده و جهت اجرای هرچه بهتر طرح جهاد همبستگی ملی تأکید و مسئولان، مدیران و کارشناسان محترم را برای مشارکت در این طرح خداپسندانه دعوت می نماید.

3-به منظور اجرا و عملیاتی کردن سیاست اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید به عنوان یکی از ارکان مهم و اساسی این سیاست، بسیج صنعت هسته ای کشور، ضمن اعلام آمادگی و حمایت از تمامی مسئولین در اجرای این امر مهم، خود پیشگام بوده و با ایجاد ساختاری چابک برای شناسایی و حمایت از تولیدات راهبردی و مورد نیاز کشور با تمرکز بر بهره برداری از تجربیات گذشته برای استفاده از ظرفیت های مغفول، در این مسیر گام برداشته و تا رسیدن به سر منزل مقصود، تلاش های خود را ادامه خواهد داد. 

4-بی شک خروج آمریکا از توافق برجام ثابت کرد که آمریکا با ذات و خصلتی شیطانی، از اول بر هیچ تعهد و قراردادی پایبند نبوده است. ملت شهیدپرور ما نیز همواره ثابت کرده اند که قطع ید آمریکا از کشور نه تنها باعث توقف پیشرفت نشده بلکه موفقیت، استقلال و برکات فراوانی را به دنبال خواهد داشت. لذا بسیج حمایت و پشتیبانی خود را از کاهش تعهدات برجامی ظل رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه¬ای (مد ظله العالی) اعلام و از این حرکت انقلابی پشتیبانی می کند.  

5-بسیج صنعت هسته ای کشور ضمن محکوم نمودن حرکت اغتشاشگران و نیز اظهارات بی شرمانه و گستاخانه وزیر امورخارجه آمریکا در حمایت از آشوبگران در حوادث اخیر که منجر به برهم زدن آرامش و امنیت مردم و ایجاد درگیری و انحراف خواسته های به حق مردم از مسیر اصلی شد. از دولت مردان می خواهد با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی دقیق به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم رسیدگی نموده، زمینه آرامش و رفاه مردم را فراهم نمایند.

در خاتمه بسیج صنعت هسته ای کشور معتقد است نفوذ و اختلاف افکنی بین مسئولین و ایجاد یأس و ناامیدی در بین اقشار مختلف مردم که با نگاه و رویکرد ولایت مداری، مقاومت را سرلوحه برنامه ها و سیاست های خود کرده اند، یکی از راهبردهای اصلی دشمن در شرایط فعلی است. لذا بسیج با بصیرت، هوشیاری و تیزبینی، در راستای اتحاد ملی تلاش کرده و از همگان دعوت می کند تا با حضور فعال در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، موجبات اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی را در منطقه فراهم سازند و دست وابستگان، مفسدین و یاریگران استکبار را از امور سیاسی و اجرایی کشور قطع نمایند.

          والسلام و من التبع الهدی

          مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران

ارسال نظرات