خبرهای داغ:
به منظور اجرای هر چه بهتر و بهینه تر طرح بسیج همگام با کشاورز تفاهم نامه ای فی مابین سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی و سازمان جهاد کشاورزی استان منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۰۶۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دستیابی به اهداف عالیه اقتصاد مقاومتی و تأکید بر توسعه همه جانبه کشاورزی به عنوان مهمترین مؤلفه تأثیرگذار بر اقتصاد ملی و خنثی کننده تهدیدات اقتصادی دشمنان نشستی به منظور ارتقاء سطح همکاری ها بین سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

انعقاد تفاهم نامه بین سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

به منظور اجرای هر چه بهتر و بهینه تر طرح بسیج همگام با کشاورز به عنوان یک طرح بنیادی و گسترده مبتنی بر اصول شبکه سازی ترویجی - آموزشی و نظام های تسهیلگری و مشارکتی در راستای ارتقاء سطح علمی و فنی کشاورزان و با هدف افزایش عملکرد در واحد سطح محصولات کشاورزی، تفاهم نامه ای فی مابین سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی با مسئولیت دکتر زین العابدین جویبان و سازمان جهاد کشاورزی استان با ریاست مهندس قوسی منعقد شد.

گفتنی است، در این جلسه بر هم افزایی و بسیج امکانات برای توسعه کشاورزی پایدار و ایجاد درآمد پایدار برای کشاورزان تأکید شد.

انعقاد تفاهم نامه بین سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها