مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در گفت و با گو با «بسیج»گفت: شهیدان دانش آموز الگویی برای قدم در مسیر گام دوم انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۱۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، محمد جعفری در حاشیه اولین کنگره شهدای دانش آموز دختر استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار «بسیج»، با بیان اینکه تمام برنامه‌های این کنگره توسط خود  دانش آموزان اجرا شد،  گفت:برگزاری کنگره دغدغه دانش آموزان بود و این دغدغه توسط فرماندهان واحد ما به صورت یک ایده مطرح شد و ما هم از این ایده حمایت کردیم و امروز اولین کنگره شهدای دختر دانش آموز را برگزار شد.  

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا مازندران با اشاره به چهار شهیده دختر دانش آموز مازندران (شهیده نغمه باقری، شهیده ندا باقری، شهیده سیده طاهره هاشمی و شهیده طوبی یزدانخواه) افزود:در این کنگره بیش از هزار دانش آموز دختر استان حضور داشتند.

جعفری در ادامه  درباره برنامه‌ای اجرا شده در این کنگره توضیح داد:‌تئاتر مفهومی دانش آموزی از قبل از انقلاب تا چهل سالگی انقلاب، سرود دانش آموزی، تجلیل از خانواده‌های شهدا، نقاشی زنده و بیعت نسل اول با نسل چهارم که توسط خواهر یکی از شهیدان دختر اجرا شد، از جمله برنامه‌های این کنگره بود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا مازندران به یکی از اهداف فرهنگی این برنامه  اشاره کرد و گفت:‌اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری کنگره‌های شهدای دختر دانش آموز میتواند اثرگذاری برروی دختران دانش آموز داشته باشد تا بتوانند با قدرت در مسیر گام دوم انقلاب قدم بردارند.

به گزارش بسیج، اولین کنگره شهدای دانش آموز دختر استان مازندران صبح امروز در سالن غدیر سپاه کربلا با حضور بیش از هزار دانش آموز دختر و با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها