خبرهای داغ:
به همت بسیجیان مرکز نیکوکاری باب الحوائج مراغه صورت گرفت

اهدای پوشاک زمستانه و نوشت افزار به دانش آموزان بی بضاعت

مدیر عامل مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر(ع) مراغه از اهدای پوشاک زمستانه و نوشت افزار به دانش آموزان بی بضاعت، همزمان با آغاز فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۹۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، به همت بسیجیان مرکز نیکوکاری باب الحوائج مراغه وشاک زمستانه و نوشت افزار به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شد.

مسعود بخشایشی با اشاره به اینکه نیکوکاران و افراد خیر بازوان توانمند و یاری‌رسان به دانش‌آموزان بی بضاعت هستند، گفت: انجام چنین کارهای خداپسندانه به مثابه بجای آوردن اعمال حج است.

وی افزود: در سایه چنین اقداماتی می‌توانیم راهکارهای اساسی برای ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه ارائه دهیم و شاهد شکوفایی استعدادهایی باشیم که به‌دلیل فقر مالی از ادامه تحصیل باز می‌مانند.

بخشایشی همچنین خواستار نگاه ویژه خیران و نیکوکاران به دانش‌آموزان بی بضاعت شد و افزود، دستان یاری‌ بخش خیران، آینده دانش‌آموزان مستعدی را رقم می‌زند که آینده‌سازان این مملکت می‌شوند.

وی در پایان با قدردانی از تمامی خیرانی که در این امر خیر مشارکت کردند قدردانی کرده و خواستار توجه بیشتر و فراگیر شدن این سنت خداپسندانه در همه زمینه ها شدند.

 در این طرح به ۴۰ نفر از دانش آموزان بی بضاعت و به جهت فرارسیدن فصل سرما، پوشاک زمستانی شامل کاپشن و پالتو و نوشت افزار به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها