شهردار منطقه22 با بیان اینکه داشتن ظاهر بسیجی صرفا ملاک نیست، مردمی بودن، کمک به فقرا و پیش قدم بودن در کار خیر را از مهمترین رفتار یک بسیجی دانست و تاکید کرد:رفتار و کردار بسیجی باید موید یک انسان ترازمکتب باشد.
کد خبر: ۹۱۹۶۸۲۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی منطقه22، علی نوذرپور شهردار منطقه22 به مناسبت هفته بسیج با بسیجیان همکار در منطقه دیدار کرد.

شهردار منطقه22 در این نشست با بیان اینکه اساس حکومت اسلامی بر پایه مردم است، گفت: اولین بیانیه رهبر انقلاب پس از پیروزی انقلاب، در مورد تشکیل شورای مردمی بود و این اهمیت مردمی بودن و مشارکت مردم در امور را می رساند.
شهردار منطقه22 با بیان اینکه امام راحل، نظام جمهوری اسلامی را بر پایه مردم می دانست، افزود: این نظام با تکیه بر مردم و با حضور مردم پا برجا است.

چه کسانی می توانند بسیجی باشند
نوذرپور با بیان اینکه وصل به توده مردم به نفع مسئولین است، ادامه داد: با وصل بودن به توده مردم و جامعه می توانیم مشکلات مردم را متوجه شیم و راهکاری مناسب برای رفع آن اتخاذ کنیم.
وی با اشاره به مشکلات جدی اقتصادی کشور بویژه در حوزه اشتغال و درآمد خاطرنشان کرد: در این شرایطی که کشور دچار مشکلات است و دشمنان بیرونی هم بر نظام فشار وارد می کنند، کسانیکه منتسب به نظام هستند در این شرایط وظیفه شان سخت تر از دیگران است.
شهردار منطقه22 با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور فقط کار خوب باعث حل مشکلات می شود، گفت: هر کسی در این نظام مسئولیت دارد وظیفه اش سنگین تر از دیگران است و باید با کار خوب و انجام وظایفمان کمک به حل مشکلات کنیم.
نوذرپور با بیان اینکه داشتن دانش، تخصص، سلامت و تجربه نیازهای کار خوب است، افزود: یک بسیجی باید در جایگاهی که ایستاده به ارزش های دین توجه و آن را رعایت کند.
وی با اشاره به صفات امین و صادق بودن پیامبر اسلام، تاکید کرد: صداقت و امین بودن کمک شایانی به حفظ چهارچوب و آرمان های انقلاب و اسلام دارد و بسیجیان با داشتن همین دو صفت می توانند به نظام کمک کنند.
نوذرپور تاکید کرد اگر عنوان مقدسی را بر خود منتسب می کنیم باید متناسب با آن عنوان خود را تربیت کنیم.
شهردار منطقه 22 با بیان اینکه تنها دلیلی که باعث می شود غیر مسلمانان به اسلام رو آورن رفتار و کردار نیک است، ادامه داد: بسیجیان باید نظم، اخلاق و رفتارنیک را سرلوحه فعالیت هایشان قرار دهند تا بتوانند جامعه را جذب خود کنند.
نوذرپور با بیان اینکه در همین منطقه در سنوات گذشته به نام ولایتمداری و ارزشمداری اقدامات غیر قانونی انجام می دادند، افزود: بسیجیان باید پیرو قانون باشند و مفعت مردم در اجرای قانون است و با بی قانونی مقابله کنند.
وی با بیان اینکه داشتن ظاهر بسیجی صرفا ملاک نیست، کمک به فقرا و پیش قدم بودن در کار خیر را از مهمترین رفتار یک بسیجی دانست و تاکید کرد:رفتار و کردار بسیجی باید موید یک انسان ترازمکتب باشد.

چه کسانی می توانند بسیجی باشند
در پایان این نشست شهردار منطقه با اهدا لوح تقدیر از بسیجیان تقدیر کرد و همچنین محمد ناظر پناهی فرمانده بسیج منطقه22 طی سخنانی گزارشی از اقدامات بسیج منطقه در یک سال گذشته داد.

ارسال نظرات