خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه استان سمنان،

افتتاح کارگاه آموزشی خیاطی دل کوک در محله اسلامی قائمیه شاهرود+ تصاویر

با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و مسؤولین استانی و شهرستانی کارگاه آموزشی خیاطی دل کوک محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۴۹
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و مسؤولین استانی و شهرستانی کارگاه آموزشی خیاطی دل کوک محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) شاهرود افتتاح شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در سخنانی با تقدیر از ایجاد اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانواده بر حمایت بسیج از اینگونه فعالیت ها تاکید کرد و افزود: بسیج تلاش دارد مردم در صحنه حاضر شوند و بسیج و سپاه فقط تسهیل گری می نماید.
در این افتتاحیه مسؤول این کارگاه به ارائه گزارشی پرداخت و بر ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم تعدادی از بانوان در این کارگاه و همچنین آموزش رایگان خیاطی برای علاقمندان در این محله ارائه می شود.
حجت الاسلام مهدی اسماعیلی مسؤول دبیرخانه محلات اسلامی شاهرود نیز در این برنامه بر توجه به حمایت از مردم در راستای اشتغالزایی با حمایت شورای محلات اسلامی تاکید کرد.
در ادامه نماز جماعت مغرب و عشا در همین کارگاه برگزار شد.
لازم به ذکر است مکان این کارگاه توسط فرمانده پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) به مدت یکسال رایگان واگذار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار