خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: فتنه و ناامنی اخیر بزرگ‌ترین فتنه بعد از انقلاب بود و بسیار پیچیده‌تر و حجیم‌تر از فتنه‌های گذشته بود.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۲۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فتنه و ناامنی اخیر بزرگ‌ترین و پیچیده‌تر فتنه بعد از انقلاب بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین علیی در گردهمایی سیاسی کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) به تطبیق مطالبات رهبری از سپاه با حوادث اغتشاشات اخیر در پی اصلاح قیمت بنزین پرداخت و اظهار داشت: فتنه و ناامنی اخیر بزرگ‌ترین فتنه بعد از انقلاب بود و بسیار پیچیده‌تر و حجیم‌تر از فتنه‌های گذشته بود.

وی گفت: ساختار و تشکیلات منسجم آشوب‌ها و اعترافات بازداشت شدگان نشان می‌دهد جریان آشوب از ماه‌ها پیش منتظر بزنگاه اجتماعی بوده است تا توطئه خود را به مرحله اجرا بگذارد و این بزنگاه و بهانه، با گرانی قیمت بنزین فراهم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به حمایت شجاعانه رهبری از تصمیم سران قوا برای گرانی بنزین گفت: بی‌شک اگر حمایت و ورود به هنگام رهبری به موضوع نبود، فتنه و ناامنی بیشتر و پیچیده‌تر می‌شد و نظام باید در برابر همه خواسته‌های دشمنان انقلاب کوتاه می‌آمد و عقب می‌نشست.

وی به فریبکاری اروپایی‌ها درموضوع برجام نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اروپا، غربگرایان داخلی را با برجام مسخره کرده اما برخی هنوز به گشایش اقتصادی توسط امریکا و اروپا امید دارند.

علیی بیان داشت: کشاندن ایران به میز مذاکره مجدد به معنی پیروزی غرب در برابر ایران است و نظام در برابر ترسوها و سودجویان داخلی برای دادن امتیاز و زیر بار معاهدات مشکل دار رفتن خواهد ایستاد.

وی در این برنامه همچنین با تقدیر و تمجید از مجاهدت و تلاش رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) در مأموریت پاسداری از مرز منطقه ازگله کرمانشاه خاطرنشان کرد: با درایت فرماندهان و ولایتمداری و ایثار نیروهای مخلص این یگان، این مأموریت با کمترین آسیب و حادثه و با سربلندی و عزت پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات