استقبال گسترده خانواده های کرجی از اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع

این فیلم پرطرفدار توسط معاونت فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) کرج برای عموم مردم در سالن شهداء کانون شهید سبحانی به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۷۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اکران فیلم ارزشی وجذاب "منطقه پرواز ممنوع" با استقبال گسترده وبی نظیر خانواده ها وکودکان ونوجوانان کرجی مواجه گردید.


این فیلم پرطرفدار توسط معاونت فرهنگی ناحیه امام حسین (ع) کرج طی دوروز برای عموم مردم در سالن شهداء کانون شهید سبحانی به نمایش گذاشته شده است.

این فیلم سینمایی در آستانه کسب رکورد 2میلیاردی از لحاظ درآمداست وهمچنین رتبه پرفروش ترین فیلم تاریخ کودک ونوجوان را نیز بدست آورده است.

موضوع اصلی فیلم براساس واقعیت است وماجرای جاسوس های دشمنان اسرائیلی واذناب داخلی آنان با پوشش فعالیت های محیط زیستی از سایت های محرمانه موشکی کشور عزیزمان ایران ومقابله نوجوانان شجاع ونخبه می پردازد واین داستان حقیقی را در غالب هنری بسیار زیبا ومهیج ،به تصویر می کشد.

در لحظات حساس فیلم ، صدای دست و تحسین تماشاچیان در کل سالن نمایش طنین انداز شد وفیلم به لحاظ محتوایی از فضای روایتی بسیار شاد و هیجان انگیز برخوردار بود که همه تماشاچیان را با خود همراه کرد.

لازم به ذکر است که فیلم ماجرای نیمروز(رد خون) روز دوشنبه و فیلم منطقه پرواز ممنوع روز چهارشنبه ساعت سه عصر در سالن شهدا کانون شهید سبحانی ناحیه امام حسین (ع) کرج اکران می شود.

جهت رزرو بلیط فیلم سینمایی رد خون، نام ونام خانوادگی و تعداد بلیط درخواستی را به سامانه ۶۶۰۰۰۲۶۷۳۳ ارسال و جهت رزرو بليط فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع با شماره 09353766997 تماس حاصل فرماييد.




 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها