معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز با بیان این که همواره در راستای اهداف بسیج حرکت کرده ایم، دارا بودن تفکر و روحیه ی بسیجی را تنها راه قرار گرفتن کشور در مسیر صحیح توسعه و اقتدار دانست.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۹۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، قدرت الله شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز با حضور در نشست شورای پایگاه بسیج شهید کلهر اداره کل ضمن تسلیت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت : تفکر بسیجی ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی بسیج رهنمون می‌کند و ماهیت و شخصیت واقعی آن را برای ما روشن می‌سازد. این واژه مقدس که اولین بار توسط امام راحل(ره) تجلی یافت، همان اندیشه واعتقادی است که شریف‌ترین فرزندان این کشور آن را پذیرفته و تمام رفتار علمی و عملی خود را با آن، تنظیم کردند تا آنجا که مبدل به انسان‌های نمونه‌ای در تمامی اعصار شدند.

وی با بیان این که "اعتقاد داریم که هیچگاه تفکر بسیجی از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز دور نشده و نخواهد شد" تأکید کرد: در هیچ عرصه ای به ویژه در حوزه ورزش و جوانان بدون تفکر و روحیه ی بسیجی راه به جایی نخواهیم برد.
 
شمیرانی به توان و ظرفیت و بالای بسیج در توسعه کشور اشاره و اظهار کرد: دولت به تنهایی قادر نخواهد بود تمام مشکلات کشور را برطرف ساخته و کمبودها را جبران نماید بلکه برای حل این مسئله نیاز به ظرفیت و توان بسیج می باشد، چرا که بسیج در هر عرصه ای ورود کرده توسعه، رشد و آبادانی برای کشور به همراه داشته است.
 
وی ادامه داد: اکنون به برکت تفکر و اندیشه جوانان بسیجی پیشرفت‌های علمی خوبی درکشور حاصل شده و بهره‌گیری از این توانمندی‌ها در راستای توسعه روستایی نیز دستاوردهای شگرفی به ارمغان آورده است.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز با بیان این که " تنها با تفکر و روحیه ی بسیجی می توان کشور را در مسیر صحیح توسعه و اقتدار قرار داد " افزود: شخصا معتقدم مشکلات بزرگ کشور از جمله مسئله ی اشتغال جوانان با تأسی از روحیه ی بیسجی و استفاده از توان و خلاقیت این شجره ی طیبه قابل حل است.
 
وی اضافه کرد: با کمک گرفتن از فرهنگ تلاش، و روحیه جهادی بسیج می‌توان فعالیت‌های بزرگ را مدیریت نمود و سبب توسعه اشتغال شد.
 
شمیرانی گفت: اگر در امور مختلف کشور نگاه مان بسیجی وار بوده و به بهره گیری و استفاده از خلوص و توان بسیجیان چشم امید داشته باشیم نه به بیگانگان، شاهد خواهیم بود که بیش از پیش و با سرعت روز افزون، کشور در مسیر اقتدار و توسعه قرار می گیرد.
 
وی با بیان این که " بسیج پیکری به عظمت ملت ایران دارد لذا در هر بخشی از جامعه که وارد شود می‌توانند از توان دیگر بخش‌ها کمک بگیرد" تصریح کرد: پشتوانه عظیم فکری و تجربی بسیح می‌تواند در رشد و شکوفایی کشور و بی‌نیاز شدن از بیگانگان و مقابله جدی با تحریم‌های اقتصادی آنان مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها