فرمانده حوزه سه نصر ناحیه مقاومت روح الله یزد:

نقش مزدوران کشورهای خارجی در خصوص وقایع اخیر برای مردم روشن شود

رحیمیان : وظیفه امروز ما روشنگری در خصوص وقایع اخیر و تشریح ابعاد جنایات آشوبگران ونقش مزدوران کشورهای خارجی است و چرایی حمایت رهبر انقلاب از تصمیم اقتصادی سران قوا باید برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۴۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده حوزه سه نصر در جلسه اعضای شورای این حوزه با گلایه از بی تدبیری دولت در اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت گفت: اصلاح قیمت بنزین مورد تاکید همه کارشناسان اقتصادی بوده و دولت نیز طبق برنامه ششم توسعه مکلف به این کار بود، اما معتقدیم شیوه اجرا مشکلاتی داشت.
سروان پاسدار حسین رحیمیان گفت: افزایش قاچاق بنزین، توزیع نا عادلانه منابع از بودجه عمومی و نیز کسری بودجه دولت عواملی بودند که اصلاح قیمت بنزین را اجتناب ناپذیرمی کرد. با این حال زمان اصلاح قیمت درست نبود، باید از لحاظ اقتصادی اصلاحاتی انجام می شد و مردم را نسبت به زوایای این طرح آگاه می کردند.
وی ادامه داد: باید در این قضیه روشن گری شود، درست است که موضوع آشوبگران اصلاً بحث بنزین نبوده و نیست با این حال عده ای از مردم جامعه نیز هنوز اصل اجرای این طرح برایشان جا نیفتاده است.
رحیمیان با تقدیر از به میدان آمدن رهبر انقلاب و روشنگری ایشان تصریح کرد: دشمنان از حمایت رهبرمعظم انقلاب به شدت ناراحت شدند زیرا آشوب عظیمی که برایش برنامه ریزی کرده بودند را بر باد رفته می دیدند. حتی تئورسین های اصلاح طلب نیز از این شجاعت و سخنان حکیمانه رهبری تقدیر کردند.
فرمانده حوزه سه نصر اظهار داشت: ما هم به افزایش قیمت بنزین و تاثیرات آن برمعیشت مردم اعتراض داریم اما در صورت عقب نشینی از تصمیم سران قوا هر بار و در هر اتفاقی آشوبگران دست به چنین حرکاتی خواهند زد.
وی اضافه کرد: از بین بردن زیر ساخت ها با هدف ناراضی سازی مردم و ایجاد آشوب در کشور از جمله برنامه آشوبگران بود. شواهد نشان می دهد این ها طبق برنامه ریزی عمل کرده بودند و خشونت بی سابقه و حمایت های کشورهای خارجی گواه این مدعاست.
رحیمیان در پایان اعلام کرد: وظیفه امروز ما روشنگری در خصوص وقایع اخیر و تشریح ابعاد جنایات آشوبگران ونقش مزدوران کشورهای خارجی است. چرایی حمایت رهبر انقلاب از تصمیم اقتصادی سران قوا باید برای مردم تبیین شود.
بررسی برنامه های سه ماهه و ارائه گزارشات از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات