خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر در حوزه اقتصادی نیز جهادی اقدام کنیم، قطع به یقین بدانید که در اقتصاد هم می‌شود مشکلات را رفع کرد.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۶۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

اگر در حوزه اقتصادی جهادی اقدام کنیم مشکلات رفع می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در همایش شکوه هجرت که در سالن همایش باغ موزه همدان برگزار شد، اظهار داشت: شما جهادگران از همه چیز خود گذشتید و خالصانه بدون توقع کار جهادی انجام می‌دهید.

وی با بیان اینکه امام راحل در خصوص اتحاد جماهیر شوروی فرمودند من صدای شکستن استخوان استکبار را می‌شنوم و بعد از چند سال دیگر شوروی از هم پاشید و۱۶ کشور شد، گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمود دشمن به فکر این است که در کشور فتنه‌ای را پیاده کند و عملاً این اتفاق افتاد از سه سال پیش طرحش را طراحی کردند و امسال آن را انجام دادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه باید حرف‌های رهبری را با تمام وجود گوش دهیم، ابراز داشت: در تحریم‌ها ما بیشتر در مباحث اقتصادی تحریم هستیم یا در مباحث نظامی؟ چه می‌شود که ما در بعد نظامی توانستیم موفق شویم در حالی که ما در دوران دفاع مقدس برای افزایش برد سلاح خود مشکل داشتیم اما امروز در بحث نظامی موفق هستیم اما چه می‌شود که در بحث اقتصاد آنقدر مشکل داریم و وقتی رهبری سال را نامگذاری می‌کند باز اقتصاد لنگ می‌زند وقتی فلان آقا می‌خواهد مشکل را با کدخدای دنیا حل کند این نیز نمی‌شود.

وی افزود: اگر آقایان هم همین روش را داشته باشند و در حوزه اقتصادی نیز جهادی اقدام کنند، قطع به یقین بدانید که در اقتصاد هم می‌شود مشکلات را رفع کرد.

سردار مجیدی با تقدیر از جهادگران خاطرنشان کرد: ما در گروه‌های جهادی می‌خواهیم الگوی خوبی برای کشور باشیم.

وی با بیان اینکه قرار بود از ۴۰  هزار پروژه در کشور، یک هزار و ۴۰ پروژه به همت استان همدان انجام شود، گفت: به جای یک هزار و ۴۰ پروژه امروز یک هزار و ۶۰  پروژه انجام شده که بیشتر از تعهد استان بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: ما برنامه‌ریزی کردیم که در سال آینده برای بکارگیری گروه‌های جهادی قدم‌های محکمی برداریم.

در ادامه این مراسم از ۵ نفر از جهادگران تجلیل به عمل آمد و در پایان انتخابات مجمع جهادگران انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات