درپایگاه حضرت معصومه (بسیج طلاب )برگزارشد:

نشست مربی و مسئول بسیج طلاب خواهران بافق با سرگروههای حلقه صادقین

نشست مربی و مسئول بسیج طلاب خواهران بافق با سرگروههای حلقه صادقین در محل پایگاه حضرت معصومه(س) شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۸۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست سمیه السادات حسینی ضمن تشکر وقدردانی از سرگروههای حلقه صادقین گفت: سرگروهها باید پیگیری مداوم در برگزاری حلقه های معرفتی داشته باشند و در راستای اهداف حلقه های صالحین چند صفحه از کتاب آزادی معنوی شهید مطهری خوانده شد و در خلال بحث وگفتگو در مورد مطالب آن به سوالاتی که توسط طلاب از سرگروهها جواب داده شد.
سیمه السادات حسینی با اشاره به آزادی اجتماعی در قرآن اظهار کرد: انسان آزاد نباید در بند و اسیر کسی باشد و همچنین نباید دیگران در بند و اسیر او باشند. انسان آزاد فقط خداوند را بندگی می کند و در قرآن در سوره آل عمران آیه 64 خیلی زیبا معنای آزادی اجتماعی را در دوجمله بیان کرده است یکی اینکه جز خدای یگانه چیزی را پرستش نکنیم نه مسیح را بپرستیم و نه غیر مسیح نه اهرمن را جز خدا هیچ موجودی را پرستش نکنیم.
وی افزود: جمله دوم اینکه هیچ انسانی دیگری را برده و بنده خودش نداند و هیچ کس هم یک نفر دیگر را ارباب وآقای خودش نداند، همانطور که شهید مطهری می فرماید: «شما جمله ای پیدا نمی کنید که زنده تر وموجدارتر از این جمله که در قرآن امده باشد: دنیای امروز هم آزادی اجتماعی را یکی از مقدسات خود می شمارد چنانچه در مقدمه اعلامیه حقوق بشر می خوانیم که علت همه جنگها وبدبختیهای در دنیا اینست که افراد بشر به آزادی دیگران احترام نمی گذارند»
ودر پایان نشست در مورد اخلاص در عمل صحبت شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار