فرمانده ناحیه مالک اشتر در مراسم بازدید فرمانده کل سپاه پاسداران از حوزه ۳۲۹ حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در جمع بسیجیان این حوزه گفت: بسیج این حوزه ظرفیت و توانمندی بالایی در دفع تهدیدات گوناگون در منطقه دارد.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۰۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سرهنگ مغروری فرمانده ناحیه مالک اشتر در جمع بسیجیان حوزه ۳۲۹ حضرت قمربنی‌هاشم(ع) ضمن خیرمقدم به فرمانده کل سپاه پاسداران، به گوشه‌ای از فعالیت های ناحیه بسیج مالک اشتر در سطح منطقه ۱۵ اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار رزمنده از ناحیه مالک اشتر به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند افزود: بسیجیان ناحیه مالک اشتر از ابتدای شکل گیری بسیج تا به امروز حضوری چشمگیر در صحنه‌های مختلف انقلاب داشته اند.

فرمانده ناحیه مالک اشتر به سازماندهی ۲۰ گردان بیت المقدس در ابن ناحیه اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۲۸۵ هزار بسیجی در ناحیه مالک اشتر داریم که همواره حضوری شور افرین در ماموریت های مختلف و بخصوص در آرام سازی فتنه اخیر داشته اند.

وی ادامه داد: راه اندازی ۷۰ صندوق قرض الحسنه، تاسیس ۱۶۰ گروه جهادی و سازماندهی ۳۰۰ سرگروه برای فعالیت در طرح شهید بهنام محمدی از دیگر اقدامات حوزه های مقاومت بسیج ناحیه مالک اشتر است.

مغروری ضمن قدردانی از بسیجیان حوزه ۳۲۹ حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تصریح کرد: پایگاه شهید همرنگ در جمع پایگاه های برتر و پویا ناحیه مالک اشتر قرار دارد.

وی همچنین بر لزوم توجه به چالش های منطقه ۱۵ که از مناطق محروم تهران است اشاره کرد و افزود: اعتیاد یکی از خطراتی است که جوانان این مناطق را تهدید می‌کند و بسیج ظرفیت خوبی برای پاسخگویی به این تهدیدات است اما لازم است بیش از پیش از پایگاه های بسیج حمایت شود.

ارسال نظرات