خبرهای داغ:
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از افتتاح مرکز جامع سلامت شهرستان میامی تا دهه فجر خبر داد و افزود: استقلال شبکه سلامت شهرستان میامی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۳۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سعید نمکی در جمع خبرنگاران پس از بازدید از بیمارستان نیمه کاره و مرکز جامع سلامت شهرستان میامی با اشاره به اینکه هدف از این سفر ارزیابی کمبود و کاستی و پیشرفت پروژه‌ها در شهرستان میامی بود افزود: با توجه به وعده‌ای که داده ایم که تا هفته سلامت، هفته‌ای ۵۰ پروژه در ۲۰ هفته انجام شود، این مهم در حال اتفاق افتادن است.
وی با اشاره به بازدید از بیمارستان نیمه کاره شهرستان میامی گفت: تلاش می‌کنیم این بیمارستان سریع‌تر به بهره بردای برسد.
نمکی با اشاره به مجموعه مرکز جامعه سلامت و سلاختمان شبکه بهداشت این شهرستان افزود: در این رابطه نیز تلاش می‌کنیم امکانات فراهم شود و در دهه فجر این مرکز افتتاح شود.
وزیر بهداشت با اشاره به تامین دستگاه سنوگرافی و تصویربرداری دندان و امکانات دیگر مرکز جامع سلامت این شهرستان تا هفته آینده افزود: در منطقه کالپوش سه پایگاه سلامت داریم که با توجه به نیاز منطقه یک مرکز شبانه روزی می‌شود.
وی همچنین بر استقلال شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی تاکید کرد.
نمکی همچنین با اشاره به اینکه با توجه به جمع بندی پیک حاد آنفولانزا در پایان یافته گفت: با کمک مردم و معاونت بهداشت آنفولانزار مهار شد و پراکندگی کمتر و وارد فاز مهار ویروس شده ایم.
وزیر بهداشت به آغاز جذب ۱۰ هزار نیرو در این وزارت خانه اشاره کرد و افزود: تا یک ماه دیگر این جذب انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در هیچ دارویی در کشور کمبود نداریم و انسولین به مقدار کافی داریم بر ساخت ۶۶ بیمارستان تا هفته سلامت تاکید کرد.
لازم به ذکر است وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به شرق استان سمنان ضمن بازدید از بیمارستان نیمه کاره شهرستان میامی و مرکز جامع سلامت و شبکه بهداشت این شهرستان دو پروژه عمرانی را در شاهرود افتتاح خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها