خبرگزاری بسیج: بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرری در خصوص اتفاقات اخیر در شهرداری باقرشهر بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۴۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰

بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرری در خصوص اتفاقات اخیر در شهرداری باقرشهر بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها که اهالی متدین و شریف قبله تهران در پی تغییر و تحولات صورت گرفته در عرصه مدیریت عالی شهرستان به تکاپو و تلاش بیشتر روی آورده اند متاسفانه اخبار خوبی از جنوب شهرستان ری به گوش نمی رسد!

چندی پیش به طور واضح و صریح، وصف حال و راه عده ای منفعت طلب به آقای شهردار گفته شد و هشدارهای خطر برایشان روشن گشت اما جناب ناصری پور به این دغدغه نمایندگان رسانه ای شهرستان توجهی نکرد و کارت زرد را در آغوش خویش کشید!

در این بین رفتار مشکوکی از برخی از کانال های تلگرامی دیده می شود که در هیچ‌یک از تعاریف رسانه و خبر نمی گنجد!

چگونه است که برخی از کانال های تلگرامی بیش از شورای شهر که همه رفتارهای سازمانی شهردارش را زیر نظر دارد، می داند؟!

آیا اصولا یک رسانه مامور به نتیجه گیری است، آنهم  بدون  اینکه از عملکرد سازمان عریض و طویلی همچون شهرداری و خدمات آن مطلع باشد؟!

آیا اصولا حتی یک رسانه می تواند به جای شورای شهر که ناظر بر تمام رفتارهای سازمانی شهردار است و ساعت ها پای جلسات مختلف به صورت روزانه می نشیند تصمیم بگیرد که یک شهردار بماند و یا برود و این قصه تا جایی پیش برود که نام" شهردار کشی" مطرح بگردد آنهم با تظاهر به مطالبه گری، حال چه برسد به یک کانال تلگرامی!

قطع به یقین پاسخ این سوالات منفی است چرا که رسانه می تواند تنها تحلیل کند آن هم از خروجی یک کار سازمانی!

مجموعه بسیج رسانه و خانه مطبوعات ری بدون شک موافق و یا مخالف رفتن شهردارباقرشهر نیست.

باید بدانیم مردم در نهایت تصمیم می گیرند که آیا خروجی مجموع تصمیم گیری شورایشان درست بوده است یا خیر که آن هم دور از دسترس نیست.

انتظار می رود فرماندار جدید شهرستان ری که خود سبقه حضور در ساختمان مدیریت شهری و همچنین پارلمان شهری باقرشهر را اندوخته مسولیت خود دارد، وارد میدان شده و هر آنچه به صلاح مردم و آقای شهردار است را در سریعترین زمان ممکن به انجام رساند.

در پایان، از تلاش تمامی اصحاب رسانه فعال و دغدغه‌مند که چه خون دلها برای رعایت انصاف و کار حرفه ای رسانه ای خورده اند، تشکر و قدردانی می نماییم. امید است مسولین خدوم، از تجربه مشورتی خبرنگاران با سابقه که قلبشان برای اعتلاء این شهر می تپد، استفاده نمایند و آنها را به عنوان چشم و زبان و گوش ولی نعمتان خود بدانند و حتی اگر هم این نصایح و مشاوره ها را قابل عمل و اجرا ندانستند، حداقل چند دقیقه ای بدان بیندیشند!

بسیج رسانه و خانه مطبوعات شهرری

 

 

 

  

 

ارسال نظرات