جشنواره و آئین تجلیل از جهادگران بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۷۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (علیه السلام) با بیان اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلف خط مقدم است، گفت: اجرای بیش از ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور و سازماندهی 700 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری نشان از ظرفیت بزرگی دارد که باید در خدمت نظام و مردم قرار بگیرد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: روحیه جهادی و روحیه انقلابی باعث می شود گروه های جهادی زمان و مکان نشناسند و در واقع خستگی را خسته کنند.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: روحیه جهادی و انقلابی همان اعتقادی کارکردن گروه های جهادی است.  

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه نخستین خط مقدم ما در اعتلای بسیج دانشجویی نیروهای جهادگر هستند، گفت: اهمیت جشنواره دانشجویی جهادگران، شروع حرکت در مسیر اعتلای طرح بسیج دانشجویی و ورود دانشجویان به عرصه حل مسائل است.

مرتضی کریمی با اشاره به اینکه قبل از ورود به یک منطقه برای فعالیت جهادی، باید مسائل آن شناسایی و اولویت‌بندی شود و سپس برای اجرای آن تیم تخصصی مهیا شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم برای خدمت‌رسانی اجتماعی، کمک به هسته‌های تحصصی و فضای عمومی جامعه گام برداریم.

شایان ذکر است؛ در این جشنواره جهادی از برگزیدگان بخش‌های؛ طرح، ایده، تجربه و مقاله، عکس، مستند، نماهنگ، فیلم کوتاه، دلنوشته، شعر و خاطره جهادی تجلیل شد.

گفتنی است: در بخش هنری جشنواره؛ از کلیپ گروه جهادی فانوس دانشگاه آزاد اسلامی، هاتف مردانی، شعر راه عاشقی احمد رفیعی، دلنوشته مناطق محروم و دردسرهایش اثر عادل صالحی از دانشگاه فرهنگیان و عکسی از سینا قلی‌پور از گروه زینبیون تقدیر شد.

در بخش تخصصی جشنواره؛ مقاله بررسی زوایای اشتغال‌زایی در بارز و اوره شهرستان لردگان از گروه جهادی ۱۴ معصوم مقام اول، مقاله طلای سرخ و اشتغال‌زایی در مناطق محروم از گروه جهادی ۱۴ معصوم دانشگاه شهرکرد مقام دوم و مقاله سلامت تولیدمثل و افزایش بهره‌وری دام در کوهرنگ از گروه جهادی از تبار آسمان مقام سوم را کسب کرد.

همچنین از جعفریان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و عضو فعال گروه‌های جهادی و همچنین مسؤولان گروه‌های جهادی فعال در سال ۹۸ تقدیر شد.

ارسال نظرات