رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن با گرامی داشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن بالاترین جذب دانشجو در رشته‌های ارشد را در خراسان رضوی دارا می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۹۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
دکتر علی اصغر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با گرامی داشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن بالاترین جذب دانشجو در رشته‌های ارشد را در خراسان رضوی دارا می‌باشد.
 
دکتر علی اصغر محمدی بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن یکی از واحد‌های فعال در سطح استان می‌باشد به طوری که امسال توانست با جذب بیش از ۱۰۰ درصدی دانشجو در رشته‌های ارشد در بین ۱۰ واحد دانشگاه آزاد در استان خراسان رضوی رتبه اول را کسب کند.
 
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن ۸۵۰ نفر دانشجو در ۳۰ رشته فعال در مقاطع کاردانی، کارشناسی و ارشد است و بیش از ۷۵ نفر به عنوان هیات علمی و اساتید مدعو و حق التدریس با این واحد دانشگاهی همکاری می‌کنند.
 
دکتر محمدی عنوان کرد: در مجموع این واحد دانشگاهی توانسته در رشته‌های کاردانی، کارشناسی و ارشد نسبت به سال قبل در جذب دانشجو ۵۰ درصد رشد داشته باشد و در مقطع کاردانی و کارشناسی اکثر دانشجویان بومی و در مقطع ارشد بیشترین دانشجویان غیر بومی را دارا می‌باشد.
 
وی به برگزاری ۲۰ برنامه به مناسبت گرامی روز دانشجو دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری گفتمان‌های دانشجویی، دیدار با خانواده شهدای دانشجو، مسابقات ورزشی، علمی و فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و قرائت بیانیه روز دانشجو از مهم‌ترین برنامه‌های گرامی داشت روز دانشجو دراین شهرستان می‌باشد که از هفته قبل آغاز شده است.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن از مهم‌ترین مطالبات دانشگاه را تعیین تکلیف راه دسترسی به دانشگاه با توجه به اجرای پروژه دوم باند محور بردسکن به خلیل آباد بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه نگرش دانشگاه به سمت رشته‌های تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکترا) است در بحث احداث و سوئیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی با توجه به اینکه دانشگاه بودجه‌ای ندارد خواستار این هستیم که بخش خصوصی در احداث خوابگاه و دیگر امکانات رفاهی برای دانشجویان سرمایه گذاری کند و دانشگاه نیز از صاحبان سرمایه حمایت خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها