خبرهای داغ:
سرهنگ حمیدرضا محمدی فشارکی:

یکی از عوامل مهم پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی وحدت اقوام در طول چهل سال گذشته بوده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان گفت: پیروزی انقلاب و پیروزی در جنگ و فتنه‌ها نتیجه وحدت اقوام در طول چهل سال گذشته از انقلاب است، اقوام در تنگناهای مختلف از نظام پشتیبانی کردند و امروز ما وظیفه داریم تا منزلت آنان را حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۸۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، حمیدرضا محمدی فشارکی در جلسه هماهنگی اعضای دبیرخانه یادواره شهدا و ایثارگران اقوام و عشایر شهرستان لنجان اظهار کرد: رویکرد فرهنگی خمیرمایه هر یادواره برای زنده‌نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت با روحیه جهادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان با اشاره به این‌که در طول دفاع مقدس ۱۰ هزار شهید عشایر تقدیم انقلاب شده است، تصریح کرد: رویکرد دوم یادواره باید خدمت‌رسانی باشد، در طول سال‌ها شعار حمایت از خانواده‌های ایثارگران و شهدا را سر داده‌ایم اما اگر بررسی کنیم خانواده‌هایی هستند که تاکنون کمتر به آن‌ها توجه شده است.

وی تأکید کرد: پیروزی انقلاب و پیروزی در جنگ و فتنه‌ها نتیجه وحدت اقوام در طول 40 سال گذشته از انقلاب است، دشمن در اغتشاشات اخیر نگاه ویژه‌ای به فولادشهر داشت، بازداشت‌شدگان در بازجویی‌های اخیر به این موضوع اعتراف کرده‌اند و بازیگران این نقشه جوانان بیکار بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: اقوام در تنگناهای مختلف از نظام پشتیبانی کردند و امروز ما وظیفه داریم تا منزلت آنان را حفظ کنیم، البته در نزدیکی ایام انتخابات قرار داریم و اقوام نباید مأمن برخی کاندیداها برای توزیع برخی دست‌نوشته‌ها شوند.

انتقاد بخشدار فولادشهر از عدم توجه دانشگاه‌ها به فرهنگ شهادت

دهقان خدابنده بخشدار فولادشهر هم در جلسه هماهنگی اعضای دبیرخانه یادواره شهدا وایثارگران اقوام و عشایر شهرستان لنجان اظهار کرد: هر سرمایه‌گذاری نیاز به آورده دارد و در شرایط فعلی بیشترین نیاز کشور در سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگی است.

بخشدار فولادشهر ادامه داد: در میان موضوعات مختلف عرصه فرهنگی حوزه ایثار و شهادت بیشترین بازدهی را دارد وزنده نگه‌داشتن این فرهنگ نسبت به سایر زمینه‌ها نیز اثرگذار خواهد بود.

وی با تشکر از همکاری ادارات مختلف درروند برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران اقوام و عشایر شهرستان لنجان متذکر شد: مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های شهرستان با وجود ظرفیت بالایی که دارند به نقش خودشان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عمل نمی‌کنند درحالی‌که این بهترین فرصت برای حضور فعال آنان و ایفای رسالتی که بر دوش آنان قرار داده‌شده است.

ارسال نظرات