خبرهای داغ:
دبیر یازدهمین یادواره شهدای گردان‌های آتش استان همدان گفت: یازدهمین یادواره شهدای گردان‌های آتش با حضور حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها روز جمعه 22 آذر ماه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۰۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

یازدهمین یادواره شهدای گردان‌های آتش در همدان برگزار می‌شودسیدمحمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت بزرگداشت مقام شهدا، از برگزاری یازدهمین یادواره شهدای گردان‌های آتش در همدان خبر داد و بیان کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان برگزاری این مراسم عنوان کرد: یادواره شهدای گردان‌های آتش روز جمعه ۲۲ آذر ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

دبیر یازدهمین یادواره شهدای گردان‌های آتش استان همدان ابراز کرد: مداحی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و خاطره‌گویی پیشکسوتان و رزمندگان گردان‌های ادوات و توپخانه از دیگر محورهای این مراسم است.

وی به رشادت‌های شهدا و رزمندگان گردان‌های آتش در دوران دفاع مقدس اشاره و تاکید کرد: گردان‌های آتش شامل گردان‌های توپخانه، ادوات و پدافند است که نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشتند و توانستند در عملیات‌های مختلف با شکست دشمن به پیروزی‌های بزرگی دست یابند.

موسوی با بیان اینکه رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان گردان‌های آتش سند افتخاری برای استان است، یادآور شد: سرداران شهید «ناصر عبداللهی» و «احمد هدایت‌پناه»، فرماندهان گردان توپخانه، سرداران شهید «محمدظاهر عباسی» و «مصطفی نساج»، فرماندهان گردان ادوات و سردار شهید «محمدعلی رفیع»، فرمانده دلاور گردان پدافند از جمله شهدایی هستند که نقش اصلی را در راه‌اندازی و سازماندهی گردان‌های آتش داشته و با فرماندهی و مدیریت انقلابی و جهادی خود توانستند با همکاری و از جان گذشتگی سایر رزمندگان در طول دفاع مقدس به موفقیت‌ها و پیروزی‌ها دست یابند و سند افتخاری برای استان همدان شوند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات