سلیمانی دشتکی ابراز کرد: بسیج علاوه بر دفاع و تامین امنیت ایران اسلامی، در عرصه های دیگری چون سازندگی و عمران کشور فعالیتی چشمگیر دارد و هر میزان کشور، در زمینه اتکا به منابع داخلی و اقتصاد ملی قوی باشد در آینده به یکی از قطب های تاثیرگذار جهان تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۳۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، قاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار ایلام ،  در رزمایش رزمی گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: در جریان ناآرامی های حاصل از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بعد از ۶ سال سکون در قیمت آن، آمریکا و استکبار جهانی تمام سعی خود را کردند تا با برنامه ریزی و مدیریت اغتشاش ها توسط عوامل نفوذی خود، اوضاع را به سود جبهه استکبار تغییر و نگرانی های مردمی را به حاشیه ببرند.
وی اظهار کرد: حضور پرشور و بابصیرت مردم در صحنه باعث شد ناآرامی ها و اغتشاش های برنامه ریزی شده دشمن راه به جایی نبرد و مردم باز هم وفاداری خود به نظام و انقلاب را به جهانیان به ویژه آمریکا و ایادی دشمن اثبات کردند.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه رمز پیروزی ایران اسلامی در برابر هجمه های دشمنان اتحاد و همبستگی آحاد جامعه است، یادآور شد: عدم توجه به مبانی دینی و ضعف در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی موجب شکست و عقب نشینی در برابر دشمنان و زیاده خواهان می شود.
وی بیان داشت: ابتکار ماندگار امام راحل (ره) در ایجاد بسیج مردمی و همگانی ،  کشور را در بزنگاه های حساس و پیچ های خطرناک سربلند و مقتدر عبور داده است.
استاندار ایلام ابراز کرد: بسیج علاوه بر دفاع و تامین امنیت ایران اسلامی، در عرصه های دیگری چون سازندگی و عمران کشور فعالیتی چشمگیر دارد و هر میزان کشور، در زمینه اتکا به منابع داخلی و اقتصاد ملی قوی باشد در آینده به یکی از قطب های تاثیرگذار جهان تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بسیج همواره در صف اول و پیشتاز عرصه های سازندگی است، تاکید کرد: بسیج به عنوان عصاره ملت و با اتکا به توان داخلی مانع جدی در برابر یکه تازی آمریکا شده است.

سلیمانی دشتکی  افزود: تفکر ناب بسیج مردمی در کشورهای منطقه باعث شد جبهه های مقاومت یکی پس از دیگری دشمنان را از پای درآورند و دشمن را به عقب برانند.

.

ارسال نظرات