خبرهای داغ:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین شهر گفت: بزرگترین معروف حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۳۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین شهر اظهار کرد: بزرگترین معروف حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی است و بزرگترین منکر هم تضعیف نظام در همه ابعاد است.

امام جمعه شاهین شهر گفت: باید در ادارات دولتی و نهاد‌های شهرستان تظاهر به معروف‌ها و خوبی‌ها انجام شود. از اداراتی و دستگاه‌هایی که در رعایت موارد حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند توسط ستاد تقدیر به عمل می‌آید.

هاشمی عنوان کرد: کار‌های موازی در ستاد امر به معروف نباید انجام شود، گاهی اوقات در بعضی از امورات نهاد‌هایی هستند که می‌توان با تقویت و نظارت بیشتر توسط آن نهاد‌ها کار را پیش ببریم و میتوانیم با هم افزایی و تقویت شورا‌های حل اختلاف گام موثری در جهت کاهش طلاق در سطح شهرستان برداریم.

وی افزود: یک نیروی بدون تخصص ضرر‌های جبران ناپذیری خواهد داشت، حتما باید افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند آموزش ببینند و بصورت تخصصی فعالیت کنند.

امام جمعه شاهین شهر خاطر نشان کرد: اصل بی طرفی توسط ادارات و دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان در انتخابات سال جاری باید مدنظر قرار بگیرد. با تعامل و هم افزایی و وحدت دستگاه‌های اجرایی انشالله شاهد برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها