دبیر کمیته استقبال و اسکان کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان گفت:

میزبان اصلی کنگره، شهدا هستند

دبیر کمیته استقبال و اسکان کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان گفت: عقیده داریم که میزبان اصلی برگزاری این کنگره ملی شهدا هستند.
کد خبر: ۹۱۹۸۹۱۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

 سرهنگ دوم پاسدار مجید باقرزاده همائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بندرعباس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمیته های مختلفی با هدف بهتر برگزار شدن کنگره ملی شهدای هرمزگان تشکیل شده است که یکی از این کمیته ها با نام کمیته استقبال و اسکان انجام وظیفه می کند.
وی وظایف کمیته استقبال و اسکان را تشریح کرد و افزود: این کمیته با در اختیار داشتن نیروهای مجرب در صدد استقبال خوب از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ائمه جماعت سراسر کشور و مهمانان کشوری می باشد تا با در اختیار گذاشتن امکانات لازم زمینه حضور حداکثری را فراهم سازد.
دبیر کمیته استقبال و اسکان کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان با بیان اینکه این کمیته به ریاست معاونت توسعه استانداری هدایت می شود، ابراز کرد: تمام دستگاه های اجرایی نیز در جهت باشکوه تر برگزار شدن کنگره ملی شهدای هرمزگان تلاش کرده اند.
باقرزاده همائی گفت: جانمایی و هماهنگی محل های اقامت میهمانان، ترابری درون شهری با استفاده از ظرفیت های سپاه، نهادها و مجموعه ادارات شهرستانی و استانی از اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.
وی از اشتیاق و استقبال رایگان مدیران هتل ها ومهمانسراهای شهرستان بندرعباس در جهت هرچه باشکوه برگزار شدن این کنگره ملی خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از مردم خونگرم شهرستان بندرعباس نیز جهت میزبانی از خانواده معظم شهدا اعلام آمادگی کرده اند.
دبیر کمیته استقبال و اسکان کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده فعالیت جهادی تاکسیرانان را با هدف خدمت به شهدا و جابجایی شهروندان و مدعوین به محل برگزاری اجلاسیه شاهد خواهیم بود.

ارسال نظرات