خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
حجت الاسلام ماندگاری در یادواره شهدای پایگاه حضرت جواد الائمه(ع) نایین:
 حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری گفت: مجلس شهدا ، مجلس اتمام حجت است . ولایت یک مرکب است که انسان را  به مقصد می رساند . هرکس در  کشتی ولایت سوار شود، در مسیر نور حرکت نموده و به سعادت خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۷۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین، سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج جواد الائمه نایین ، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران نایین برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در این یادواره گفت : مجلس شهدا ، مجلس اتمام حجت است . ولایت یک مرکب است که انسان را  به مقصد می رساند . هرکس در  کشتی ولایت سوار شود، در مسیر نور حرکت نموده و به سعادت خواهد رسید.

حجت الاسلام ماندگاری در ادامه به 4 رکن ازمکتب ولایت اشاره  و با استناد به آیه 69 سوره نساء گفت: مجاهدت در راه خدا و دوری از عافیت طلبی و اطاعت محض از رهبر جامعه اسلامی ، از خصوصیات پیروان مکتب الهی است.

خطیب کشوری دومین اصل و رکن مکتب ولایت را مقاومت دانست و با بیان آیه 200 سوره آل عمران گفت : امروز برای پیشرفت کشور به مقاومت نیازمندیم . اگر مقاومت نکنیم در برابر دشمن ذلیل شده و موجبات سلطه شیطان بزرگ را بر کشور ، به دست خودمان فراهم می کنیم.

وی با اشاره به آیه 30سوره فصلت ، استقامت را سومین رکن مکتب ولایی  عنوان کرد و ایستادگی در برابر دشمن تا رسیدن به هدف نهائی را لازمه حرکت انقلابی دانست .

حجت الاسلام ماندگاری ایستادگی 40 ساله ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر دسیسه و فتنه گریها را در سایه ولایت ،مصداق این آیه برشمرد و چهارمین رکن مکتب ولایت را مراقبت نام برد و گفت: تقوا پیشگی و دوری از گناهان یکی از شاخصه های مومن انقلابی است.

در ابتدای برنامه حجت الاسلام و المسلمین سجادی امام جمعه نایین  برگزاری یادواره های شهدا را موجب حفظ روحیه جهاد و شهادت و استحکام پایه های انقلاب دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها