خبرهای داغ:
از نظر لیبرالهای غربگرا هرکس بتواند منافع ملت را تامین کند و موفقیت وی جدای از غرب باشد ویران کننده است.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۹۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

از نظر لیبرالهای غربگرا هرکس بتواند منافع ملت را تامین کند و موفقیت وی جدای از غرب باشد ویران کننده است.

از این رو می بینیم هسته ای عامل بدبختی کشور می شود و دولت پیشبرنده هسته ای را بی برنامه بی تدبیر و فاقد صلاحیت می دانند اما دولتی که هسته ای را تعطیل ماهواره ها را در انبار، رشد علمی را از یازده برابر جهانی به صفر می رسد را دولت با برنامه و هوشمند می دانند.

اصولا از نظر این طیف ملت مرده و بی هوش خوب است، مردمی که فرشته باشند و مانند ربات تکرار کننده باشند و هیچ احساس و خستگی و شعور نداشته باشند. جماعت لیبرال همانند اربابان خود از آدم می ترسند اما از آدمک هیچ ترسی ندارند.

وقتی در برابر زیاده خواهی استکبار بایستید شما را بی مغز و جنگ طلب و تندرو می نامند تا جرات بیان مقابله نداشته باشید. دیکتاتورهایی هستند که مدام از صلح می گویند، شفافیت را فریاد می زنند اما همه چیز را در پستو می گذارند، درب باغ سبز به مردم نشان میدهند تا فریب را نهادینه کنند، مخالف بردن مردم به بهشت هستند اما جهنم را قبل مرگ به مردم ارزانی می دارند.

با خوارج هیچ تفاوتی ندارند، منظورشان از تعامل با دنیا فقط نوکری قدرتهای استعمارگر است، عرضه گرفتن بازار عراق افغانستان و... را ندارند سودای تعامل اقتصادی با آمریکا را دارند.

لیبرالها از منافقین بدتر هستند، وقتی در قدرت هستند از نداشتن اختیار می گویند، خود را هیچکاره می دانند و خنده دار اینکه برای هیچ کاره بودن به اب و آتش می زنند.

از نگاه لیبرالها پیشرفت زمانی حاصل می شود که نقش پسر خوب را بازی کنید، یعنی هر بلایی سر کشورت آوردند فقط بخندی! لبخند قوز بالا قوز!

یعنی در عروسی مردم بخندی و در عزای مردم هم نیشت تا بنا گوش باز کنی و بخندی، لیبرالها فرزندانشان در دامن غرب هستند، یک بار برای همیشه مدیران لیبرال و دو تابعیتی که آقازاده های خود را به خانه دشمن فرستادند از دایره حکومت بیرون کنیم.

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها