مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) خبر داد؛

حمایت سازمان بسیج هنرمندان از آثار منتخب جشنواره های فیلم کوتاه

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از حمایت از آثار منتخب جشنواره های فیلم کوتاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۷۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
به گزارش سرویس بسیج هنرمندان خبرگزاری بسیج، سید سجاد موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان در راستای حمایت از فیلم‌سازان استان و تولید آثار مبتنی بر مفاهیم ارزشی در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه با موضوعات مختلف برگزار میکند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی تخصصی فیلمنامه نویسی در ۲۳ آبان ماه امسال با حضور کارگردان و نویسنده دفاع مقدس انسیه شاه حسینی و علاقمندان و هنرمندان عرصه فیلم و سینما برگزار گردید، افزود:این کارگاه سه روزه در راستای شیوه فیلمنامه نویسی فیلم کوتاه و بلند و فیلمنامه‌های ارزشی برگزار شد و خروجی این کارگاه آموزشی تولید فیلم نامه‌ها با موضوعات مختلف بود.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره افزود:آثار با محوریت سبک زندگی اسلامی، رونق تولید، ایثار و شهادت، چهل سالگی بسیج گام دوم انقلاب، آسیب‌های اجتماعی واخلاق از جمله موضوعات جشنواره فیلم کوتاه در استان میباشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) ادامه داد: همچنین موضوعات مقاومت، عدالت و پیشرفت، فرهنگ ایثار و شهادت، افسران جنگ نرم و بسیج زنان می‌تواند مورد توجه فیلم سازان باشد.

موسوی تاکید کرد: فیلمسازان و فیلم نامه نویسان تا ۳۰ آذرماه سال جاری فرصت دارند فیلمنامه‌های کوتاه خود را به دفتر سازمان بسیج هنرمندان زنجان واقع در فرهنگسرای امام خمینی تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: از بین آثار ارسال شده بعد از ارزیابی، در دهه فجر امسال در اختتامیه فراخوان مسابقه فیلم کوتاه تقدیر خواهد شد.
ارسال نظرات