خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت شهدای علی‌آباد همدان:

بسیج در همه زمینه‌‌ها خط شکن است

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای علی‌آباد همدان گفت: بسیج در همه زمینه‌‌ها خط شکن است و علت اینکه دشمنان جرأت تعدی ندارند به برکت وجود بسیجیانی است که جان بر کف آماده گذشت و جانفشانی هستند.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۵۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

بسیج در همه زمینه‌‌ها خط شکن استجواد قاسم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: همایش «چهل سال بسیج؛ چهل پیشکسوت» به مناسبت چهل سالگی بسیج در همدان برگزار شد.

وی افزود: وظیفه همه ما است که از زحمات پیشکسوتان و بزرگان روستا و پایگاه که در عرصه جبهه و جهاد تلاش کرده‌اند تقدیر کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای علی‌آباد همدان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب الهی است و استمرار آن تابع سه مولفه رهبری، ایمان و خداباوری و مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا این سه رکن را از هم جدا کند، یادآور شد: برای حفظ نظام اسلامی امام(ره) دستور تشکیل بسیج را دادند و دشمنان از همان ابتدای انقلاب تمام تلاش خود را کردند که بتوانند جلوی این انقلاب را بگیرند که نتوانسته و نمی‌توانند.

قاسم‌آبادی تصریح کرد: بسیج در همه زمینه‌‌ها خط شکن است و علت اینکه دشمنان جرأت تعدی ندارند به برکت وجود بسیجیانی است که جان بر کف آماده گذشت و جانفشانی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات