خبرهای داغ:

حضور فرمانده سپاه شاهرود در دبستان شمس تبریزی روستای بیدستان+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با حضور در دبستان شمس تبریزی روستای بیدستان با دانش آموزان و مربیان مدرسه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۸۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی سپاه ناحیه و فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات نجف اشرف و دانش آموزی ایمان و مدیران کانون‌های بسیج مداحان و رسانه شهرستان شاهرود در دبستان شمس تبریزی روستای بیدستان بخش مرکزی شهرستان شاهرود حضور یافتند و با دانش آموزان و مسئولین مدرسه دیدار و گفتگو کردند.
در این بازدید سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جمع دانش آموزان با توصیه بر کسب علم و دانش بر توجه به معرفت و بصیرت و اخلاق تاکید کرد و از دانش آموزان خواست خود را مجهز به سلاح علم و ایمان در مقابله با دشمنان نمایند.
وی در جمع معلمان و مسئولین مدرسه نیز از زحمات آنان در راستای تربیت نسل انقلابی تقدیر کرد.
غلامی مدیر آموزشگاه نیز با خیرمقدم و تشکر از حضور فرمانده سپاه و هیئت همراه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه پرداخت.
در این دیدار که نماینده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان و روحانی روستا نیز حضور داشتند در خصوص زیباسازی مدرسه و برپایی برنامه‌های فرهنگی در مدرسه با همکاری سپاه و بسیج بحث و تبادل نظر شد.
در پایان نیز از مسئولین و دانش آموزان مدرسه با اهدا هدایایی تقدیر شد.
همچنین فرمانده سپاه ناحیه و دهیار روستای بیدستان از خانواده محرومین این روستا دیدار کرد و در جلسه‌ای با دهیار و روحانی مستقر در روستا و فرماندهان و مدیران بسیج در خصوص مشکلات این روستا بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید با پیگیری مسئولین روستا و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، پایگاه بسیج با توجه به جمعیت و استقبال اهالی در این روستا ایجاد شود.
لازم به ذکر است روستای بیدستان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری مرکز شهرستان شاهرود قرار دارد و چهار شهید تقدیم اسلام نموده و بیش از ۳۰۰ خانوار در آن ساکن هستند که شغل اکثریت آن‌ها دامداری و کار در معدن و قالی بافی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها