امام جمعه قروه گفت: امروز اگر در ایران اسلامی شاهد رشد و پیشرفت و امنیت و آرامش هستیم به واسطه خون شهیدان و ایستادگی رزمندگان در برابر دشمنان می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۹۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  مراسم محفل انس و مودت رزمندگان، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا با حضور امام جمعه قروه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سرهنگ محمد رضا مومنی فرمانده سپاه قروه طی سخنانی با اشاره به جایگاه شهادت در نزد خداوند اظهار داشت: شهدا دارای جایگاهی رفیع در نزد خداوند هستند و با اولین قطره خون خود به رستگاری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند افزود: پیشکسوتان بسیجی هم اکنون نیز با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس آماده مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و برای دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) تا آخرین قطره خون خود ایستادگی می‌کنند.

در ادامه این مراسم نیز امام جمعه قروه با بیان اینکه شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان اسلام را ناامید کردند، گفت: امروز و در شرایطی که بسیاری از کشور‌ها با مشکلات و معضلاتی نظیر ناامنی روبرو هستند، اما به برکت خون شهیدان امنیت و آرامش در ایران اسلامی برقرار است.

حجت الاسلام عابدین رستمی افزود: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی و با ایستادن در برابر دشمنان عزت و عظمت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات