خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

تعویق حکم قصاص یک جوان با تلاش نیروی انتظامی ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: حکم قصاص یک جوان محکوم به قصاص با تلاش دلسوزانه فرمانده انتظامی شهرستان ملایر یک ماه به تعویق افتاد.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۴۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

تعویق حکم قصاص یک جوان با تلاش نیروی انتظامی ملایرمحمدباقر سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: به دنبال صدور رای قطعی و در معرض اجرا قرار گرفتن حکم قصاص یک جوان ملایری که به دنبال نزاع فردی در سال 1393 در روستایی از توابع شهرستان ملایر فردی را به قتل رسانده بود، با وساطت و رایزنی صورت گرفته با اولیاء دم با مدت یک ماه مهلت اجرا نشد.

وی افزود: امید است بتوانیم به حول و قوه الهی و با از خود گذشتگی خانواده مقتول، این جوان نادم را از اجرای حکم قصاص نجات داده و زندگی دوباره‌ای به وی ببخشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ارزش ایثار و گذشت و بازگشت به فطرت پاک انسانی و داشتن ترحم نسبت به یکدیگر را با وجود همه شدائد و مصیبت‌ها نماد واقعی یک جامعه اسلامی و مزیت یک شیعه مسلمان نسبت به سایر مردم ملل جهان برشمرد و گفت: توصیه و هشدار پلیس ملایر به شهروندان فرهیخته و خانواده‌ها در این زمینه این است که در آموزش‌های تربیتی به فرزندان باید طوری رفتار شود که این نسل آینده‌ساز بتوانند با یادگیری مهارت‌های کنترل خشم در زمان بروز خشم، از اخذ هر نوع تصمیم خودداری کنند.

وی بیان داشت: امروز پلیس نظام اسلامی خود را جدا از مردم نمی‌داند و از همه ظرفیت‌های قانونی و اجتماعی به منظور ایجاد وفاق و ارتقاء سطح صلح و سازش اجتماعی بهره خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات