خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی بسج دانشجویی استان قزوین از اکران فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع برای دانش آموزان منطقه کم برخوردار استان قزون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۸۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

سید محمود پورعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: این برنامه با حمایت بسیج دانشجویی استان قزون و با همکاری و هماهنگی گروه جهادی شهیده بنت الهدی صدر و همکاری قزوین خرید اجرا خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: دراین برنامه قرار است برای 400 نفر از دانش آموزان منطقه کم برخوردار استان قزون فیلم سینمایی پروازممنوع به اکران درآید.

 

پورعباس تصریح کرد: در مرحله نخست اکران این فیلم برای 60 دانش آموزان دختر انجام شده است و خواستار این شد که با حمایت خیرین و سایر نهادها فیلم برای سایر دانش آموزان مناطق کم برخوردار نیز اکران شود.

 

مسئول روابط عمومی بسج دانشجویی استان قزوین افزود: با توجه به نقش انکارناپذیر سینما در ارتقای فرهنگ عمومی، تلاش می‌شود تا به واسطه این هنر و پخش فیلم‌های موثر، آداب و روابط صحیح اجتماعی به مخاطبان این پرده نقره‌ای منتقل شود.

 

وی در پایان گفت: فیلم منطقه پرواز ممنوع نشان می‌دهد که استعدادهای بسیار خوبی در نیروهای جوان وجود دارد و نوید‌ دهنده پیشرفت همراه با شتاب در عرصه های هنری است.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها