خبرهای داغ:
فرمانده حوزه جناب قاسم(ع) سپاه کلان شهر تبریز:

هرگز نمی گذاریم خون شهدا پایمال شود

فرمانده حوزه جناب قاسم(ع) سپاه کلان شهر تبریز اظهارداشت: بر عهدی که با شهدا بسته ایم پایبندیم و تا آخرین نفسهایمان در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت مطلقه فقیه از پای نخواهیم نشت و اگر امروز به دیدار خانواده شهدایمان می رویم تنها و تنها برای قوت گرفتن و تجدید میثاق با پدران و مادران و خانواده شهداست که هرگز نخواهیم گذاشت خون شهدا پایمال شود.
کد خبر: ۹۱۹۹۹۰۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی گلمحمدزاده در دیدار با خانواده شهیدان مهدی و علی راسخی افزود: شهدای دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح به میدان نبرد رفتند و با اعتقاد راسخ به راه و رسم خود که همان راه و رسم اهل بیت(ع) و آموزه های قرآنی بود.

وی  اضافه کرد: شهدای جبهه مقاومت و مدافعین حرم نیز درس بزرگی به ما دادند که برای دفاع از اسلام حد و مرزی نباید قائل بشویم و هرکجا که صدای تظلم خواهی از مسلمانی بشنویم با تمام وجود وارد صحنه نبرد با دشمن بشویم.

گلمحمدزاده ادامه داد: این آموزه ها را از شهدایمان گرفته ایم و بر عهدی که با شهدا بسته ایم پایبندیم و تا آخرین نفسهایمان در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت مطلقه فقیه از پای نخواهیم نشت و اگر امروز به دیدار خانواده شهدایمان می رویم تنها و تنها برای قوت گرفتن و تجدید میثاق با پدران و مادران و خانواده  شهداست که هرگز نخواهیم گذاشت خون شهدا پایمال شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار