خبرهای داغ:
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برای خدمتگزاران، سرایداران و مدیران مدارس در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۰۶۳۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت مصرف برق برای سرایداران و مدیران مدارس همدانلیدا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت بحث مدیریت مصرف در مدارس اظهار داشت: در کنار مدیر، معلم و دفتردار افراد دیگری نیز در مدرسه حضور دارند که مشارکت آنان در کنار دیگران به طور قطع می‌تواند در کنترل مصرف انرژی مدارس بسیار موثر باشد.

وی افزود: در همین راستا شرکت توزیع نیروی برق استان با همکاری آموزش و پرورش استان همدان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برای خدمتگزاران، سرایداران و مدیران کرده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در این جلسات ضمن ارائه مباحثی در زمینه روش‌های مصرف بهینه انرژی، مطالبی در خصوص نکات صرفه‌جویی برای مدارس نظیر راهکارهای کاهش مصرف انرژی در بخش لوازم برقی خانگی پرداخته می‌شود.

وی عنوان کرد: امید است شرکت‌کنندگان در این جلسات با بکارگیری آموزه‌های خود در مدارس، دانش‌آموزان را بیش از پیش نسبت به اهمیت مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی آگاه و حساس کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات