خبرهای داغ:

اعلام فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام» در قم

فراخوان دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» با موضوع دفاع مقدس و مقاومت و با رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در قم صادر شد.
کد خبر: ۹۲۰۰۷۱۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
 
به گزارش خبرنگار خبرگزای بسیج از قم، سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به منظور تلاش برای بازشناسی نقش موثر دوران دفاع مقدس و انعکاس سیمای حماسه آفرینان قهرمان ایران اسلامی و سایر ملل و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع در بین فیلمسازان نسل جوان، دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» را در دو حوزه دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌کند.

جشنواره مذکور با رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فیلمنامه و فیلم (۱۸۰ ثانیه ای، مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) و فیلمنامه برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن ۹۸ است و زمان اعلام آثار پذیرفته شده ۳۰ فروردین ۹۹ و زمان برگزاری جشنواره هفته اول خردادماه سال ۹۹ خواهد بود.

علاقمندان جهت شرکت در دومین جشنواره رسام لازم است با تماس با شماره تلفن ۰۲۱٨٨٧٤٨٤١٨ و یا مراجعه به پایگاه www.rassamisff.ir و www.rassamisff.com در جریان موضوعات جشنواره و ثبت نام اینترنتی و سایر جزییات آن قرار گیرند.
ارسال نظرات