فرمانده سپاه آذربایجان شرقی اظهارداشت: شهدا زمانی که در قید حیات بودند مظهر مقاومت، ایستادگی و حرکت بودند و اینک که به شهادت رسیده اند وصیت هایشان و راهشان که همانا عزت و سربلندی برای جوانان و جامعه ماست درس بزرگی به بشریت داده است.
کد خبر: ۹۲۰۰۷۶۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم با حضور در منزل شهیدان یعقوب حسین زاده و محمد حسین زاده از شهدای دوران دفاع مقدس ضمن دیدار با خانواده شهیدان با مادر و همسر این شهدا دیدار و گفتگو کرد.

وی گفت: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک فرزندان شماست و انشالله ما هم ادامه دهنده راه و آرمان‌های این شهیدان هستیم.

سردار خرم افزود: شهدای عزیز زمانی که در قید حیات بودند مظهر مقاومت ، ایستادگی و حرکت بودند و اینک که به شهادت رسیده اند وصیت هایشان و راهشان که همانا عزت و سربلندی برای جوانان و جامعه ماست درس بزرگی به بشریت داده است .

شهید یعقوب حسین زاده پدر شهید محمد حسین زاده متولد ۱۳۱۲ در تبریز و در بیست و ششم آبان ماه سال ۶۳ توسط منافقین ترور شد و به شهادت رسید ، همچنین شهید محمد حسین زاده متولد ۱۳۴۰ در تبریز و در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار در پانزدهم مهر ماه سال ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات