دادستان بوئین زهرا خبر داد:

پلمپ خانه 7 پخش کننده مواد مخدر در شال/ اجرای طرح جواد الائمه

صمدی گفت: به منظور اجرای طرح جواد الائمه و همچنین با پیگیری های دستگاه قضا منزل 7 نفر از پخش کنندگان مواد مخدر در شهر شال پلمپ شده است.
کد خبر: ۹۲۰۱۰۲۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

محمد صمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون اجرای طرح جواد الائمه اظهار کرد: به منظور اجرای طرح جواد الائمه و همچنین با پیگیری های دستگاه قضا منزل 7 نفر از پخش کنندگان مواد مخدر در شهر شال پلمپ شده است.

وی ادامه داد: دوتن از این افراد با قید تعهد در دفترخانه رسمی خانه های خود را فک پلمپ کرده اند و تعهد داده اند که دیگر اقدامات نظیر پخش مواد مخدر نداشته باشند.

دادستان بوئین زهرا در خصوص مدت و زمان این طرح گفت: این پلمب ها موقت است و همه این افراد در دفترخانه می بایست تعهد بدهند فروش مواد مخدر را کنار بگذارند و بعد از آن اگر هر یک از اینها به فروش مواد مخدر ادامه دهند طبق قانون تبعید مجازات های سنگین تر از قبیل تبعید و... خواهند داشت.

صمدی در خصوص کاشت خشخاش در شال هم گفت: کاشت خشخاش در این بخش نداشته ایم اما کاشت شاهدانه و ماری جوانا را کشف کرده ایم که مقادیر اندکی بوده و افراد در دفاعیات خود اظهار کرده اند که برای مصرف خود کشت داشته اند!

دادستان بوئین زهرا در خصوص نصب دوربین های مداربسته توسط فروشندگان موادمخدر در اطراف منازلشان بیان کرد: تمام دوربین های مدار بسته که توسط فروشندگان مواد مخدر در اطراف منازل خود نصب کرده اند و برای فروش آنها امنیت ایجاد کرده جمع آوری می شوند.

وی افزود: حتی سگ های که فروشندگان مواد مخدر مقابل منزل خود رها کرده اند را جمع میکنیم و از مردم عزیز هم تقاضا می شود هرگونه اطلاعات دقیقی در خصوص پخش کنندگان مواد مخدر در محل زندگی خود دارند را با همکاران ما در میان بگذارند.

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار