مسئول صندوق ذخيره بسيجيان استان البرز گفت: بسیجیان می توانند با مراجعه به سایت صندوق ذخیره بسیجیان به آدرس https://sahabcard.ir ثبت نام کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۲۰۱۰۲۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش بنیاد تعاون خبرگزاری بسیج از کرج ، علی جوادی پور مسئول صندوق ذخيره بسيجيان استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : با عنایت به اینکه بسیجیان جان برکفانی هستند که هر لحظه و برای هر ماموریتی گوش به فرمان امام و مقتدایشان هستند و از هرگونه تلاش و کوشش دریق نمی نمایند لذا شایسته است با تمام امکانات و اختیارات قانونی از این عزیزان حمایت گردد.

وی افزود : یکی از ظرفیت های موجود برای تحقق این امر صندوق ذخیره بسیجیان است که در سال 1376 با تصویب مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه خدمات حمایتی و پشتیبانی از بسیجیان با اولویت ارائه خدمات محرومیت زدایی تاسیس و راه اندازی گردیده است.

مسئول صندوق ذخيره بسيجيان استان البرز با اشاره به آغاز ارائه خدمات توسط صندوق ذخیره بسیجیان گفت: صندوق ذخیره بسیجیان به منظور ارتقای منزلت اجتماعی، بهبود معیشت و توانمند سازی  و با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر به بسیجیان آغاز به ثبت نام کرده است.

وی در خصوص نحوه ی ارائه تسهیلات (وام) به اعضاء صندوق ذخیره بسیجیان تصریح کرد:  تسهیلات ارائه شده در قالب ۲محور  بوده که شامل تسهیلات قرض الحسنه که حداقل مبلغ ۳۰ میلیون ریال و حداکثر ۵۰ میلیون ریال است و تسهیلات عقود اسلامی که حداقل مبلغ ۱۰۰میلیون ریال و حداکثر ۳۰۰ میلیون ریال است.

جوادی پور در خصوص نحوه ثبت نام اظهار کرد: بسیجیان می توانند با مراجعه به سایت صندوق ذخیره بسیجیان به آدرس https://sahabcard.ir  ثبت نام کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

وی افزود: طی سال جاری همه اعضای صندوق ذخیره بسیجیان از خدمات بیمه مکمل درمان، عمر و حوادث بهره مند می شوند.

به گفته وی علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به حوزه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

ارسال نظرات